Top 10 zářijové knižní novinky

Zdravím čtenáři,
opět uplynul další měsíc a já vám přichystala další Top 10. Abych pravdu řekla, tak tento měsíc vychází hodně zajímavých knížek, ze kterých je co vybírat. Jako obvykle jsem se snažila o různé žánry, tak doufám, že se mi to povedlo.
Která kniha vás nejvíce zaujala? Pro mě je to rozhodně Balada o ptácích a hadech.


Balada o ptácích a hadech - Suzanne Collinsová
Hunger Games


Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 504
Datum vydání: 17. 9. 2020

Je ráno v Den sklizně, který zahajuje desáté Hladové hry. Osmnáctiletý Coriolanus Snow se v Kapitolu připravuje na svou jedinou příležitost získat slávu jako trenér, jeho šance jsou však mizivé. Dostal ponižující úkol trénovat největšího outsidera, splátkyni z Dvanáctého kraje. V Aréně bude probíhat boj na život a na smrt. Mimo ni Coriolanus začne se svou splátkyní soucítit a stane před zásadním rozhodnutím: řídit se pravidly, nebo přežít?



Bez lítosti - Martina Cole

Nakladatelství: BizBooks
Počet stran: 376
Datum vydání: 24. 9. 2020

Diana Davisová stojí od smrti manžela v čele rodinného byznysu a v mužském světě zločinu jí všichni říkají pane. Její syn Angus je rozený gauner, ale matčinu důvěru si musel vysloužit. Nějaký čas řídil noční kluby v Marbelle – a osvědčil se. S jeho vstupem do londýnského podsvětí začíná nová éra násilí. Ale i on má slabé místo: svou ženu Lornu a jejich tři děti. A právě oni mu ukážou nepříjemnou pravdu. V tomhle byznysu nelze brát ohledy. Na nikoho.





Duchové rodiny Folcroftů - Darcy Coates


Nakladatelství: Fobos
Počet stran: 208
Datum vydání: 21. 9. 2020

Když jejich matka po havárii skončí v nemocnici v kómatu, Tara s bratrem Kylem jdou bydlet k prarodičům, které nikdy předtím neviděli. May a Peter Folcroftovi se zpočátku zdají být vřelí a okouzlující a jejich velký dům, schovaný v horách na kraji lesa, působí idylicky.
Do té doby, než se začnou dít divné věci.
Poté, co bouřka přeruší telefonní vedení, se i May začne chovat podezřele. Tara s Kylem se snaží předstírat, že se svými prarodiči tvoří spokojenou rodinku, ale zdánlivě prázdný deník spolu s jednou ze zamčených místností odhalí stopy vedoucí k pátrání po neodpustitelných lžích a tajemstvích, které se k příběhu rodiny Folcroftových vážou.
A duchové začínají být neklidní...



Duše mrtvých nemluví - Roxann Hill
Případy Steinbachové a Wagnera - 3. díl



Nakladatelství: Vendeta
Počet stran: 264
Datum vydání: 21. 9. 2020

Někdo brutálním způsobem zabije oblíbeného faráře. Nezanechá stopy. A to je třetí případ pro dvojici vyšetřovatelů Annu Steinbachovou a Pavla Wagnera. V kulisách zimních měst, blížících se Vánoc a šedého prosincového počasí se odvíjí příběh spletité sítě zločinu. Stejně brutálním způsobem, za použití drátěné smyčky, jsou napadáni další lidé. Ti mají nečekanou spojitost se starší dvojicí, nejlepšími přáteli našich vyšetřovatelů. Nikdo by nečekal, že stopy vedou právě k nim a k tajemství, které po řadu desetiletí skrývali před světem. Protikladem k drsnému světu zločinu a temné minulosti je křehký platonický vztah mezi Annou a farářem Pavlem, který je místy humorný a plný toužení. V divoké vánici na chatě, odříznutí od světa, prožijí naši hrdinové závěrečnou bitvu s minulostí.



Hotýlek na Islandu - Julie Caplin
Romantické útěky - 4. díl



Nakladatelství: Cosmopolis
Počet stran: Nezjištěno
Datum vydání: 29. 9. 2020

Lucy nic nechybí, má dobrou práci v hotelu a přítele. Jenže stačí jedna jediná nehoda a vše se změní - Lucy dostane padáka a kopačky. Její život je náhle v troskách, nedaří se jí najít novou práci, docházejí jí úspory a už brzy nezbude nic jiného než se přestěhovat zpátky k rodičům, a to za žádnou cenu nechce. Takže když jí personální agentura nabídne místo manažerky hotýlku Polární záře na Islandu, okamžitě přijme i přes to, že nesnáší zimu.
Po příjezdu se nemůže zbavit dojmu, že udělala chybu. Jako šéfová se navíc uvede naprostým trapasem, takže pochybuje, jak ji podřízení přijmou. Jenže pak jako by jí osud dal znamení, že má zůstat. V noci se na nebi roztančí polární záře a Lucy se při sledování toho fascinující podívané rozhodne vytěžit z téhle životní příležitosti co nejvíc. Využije všech svých znalostí a zkušeností a postará se, aby se z Polární záře stal nejúžasnější romantický hotel na celém Islandu!
Problém je, že hotel má špatné hodnocení a je poloprázdný, takže ji čeká pořádně tvrdá práce. Lucy dělá, co může, ale má pocit, že se jí někdo snaží škodit. Jsou k ní všichni kolegové upřímní? Může jim důvěřovat? Navíc ji začíná zneklidňovat barman Alex… Mezi ním a Lucy to sice jiskří, ale záhy se ukáže, že skrývá nějaké tajemství…



Láska mého života - Penelope Ward



Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 360
Datum vydání: 23. 9. 2020

Bylo to nejkrásnější léto mého života. Tehdy jsem potkala kluka svých snů… Jenže všechno hezké jednou skončí, i to nejkrásnější léto.
Za těch deset let, které uplynuly, jsem na něj často myslela… a bylo mi líto, že jsem ho už nikdy nepotkala. Ale osud má s lidskými životy své plány a my musíme jeho hříčkám čelit. Když jsem se znovu vrátila do míst, kde jsem strávila své nejkrásnější chvíle, věděla jsem, že je jen otázkou času, kdy se s ním znovu setkám. Ale jsem na tohle setkání připravená? Co když mě bude nenávidět? Co když bude milovat nějakou jinou?
Všechno to začalo jednoho léta, kdy Raven pracovala u Mastersonových jako pomocná hospodyně a Gavin – jejich syn – se vrátil domů na prázdniny. Od první chvíle si padli do oka a přátelství bylo na světě. Jenže přátelství rychle přerostlo v letní románek. Gavinova matka však měla se synem jiné plány – studium na právnické fakultě, svatba s bohatou a krásnou dívkou, převzetí otcovy firmy…
A tak se na konci prázdnin jejich cesty rozešly.
Po deseti letech osud Raven zavál znovu do míst, na která měla tak krásné vzpomínky. Nastoupila jako ošetřovatelka pana Mastersona, Gavinova otce. Setkání s Gavinem, jediným mužem, kterého kdy milovala, bylo nevyhnutelné… Raven brzy zjistila, že vášeň, jež je k sobě kdysi přitahovala, se nevytratila. Jenže cítí to samé i Gavin? Odpustí jí to, co mu kdysi provedla?



Na co slova nestačí - Brigid Kemmerer
Dopisy ztraceným - 2. díl

Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 360
Datum vydání: 28. 9. 2020

Rev Fletcher bojuje s traumaty z minulosti. S adoptivními rodiči po boku se mu to daří… ale s dopisem od jeho násilnického otce se vše vrátí. Emma Blueová radši programuje vlastní počítačovou hru, než aby čelila rozpadajícímu se manželství svých rodičů. Jenže ji kontaktuje online troll, kterého se začne bát. Když se Rev a Emma potkají, zatouží sdílet svá tajemství. Věci však začnou být nebezpečné – a jejich vzájemná důvěra projde tím nejtěžším testem.




Noci běsů - Kateřina Šardická

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 312
Datum vydání: 24. 9. 2020

Před dvanácti lety v zapadlé vesnicí v pohraničí, kde platí vlastní pravidla a lidé stále věří ve staré bohy, zmizely beze stopy čtyři děti. S jejich ztrátou se rodiny vyrovnaly po svém, nikdo však nedoufal, že se
po letech tři ze čtyř ztracených vrátí. Astrid Mahlerová je jedním z nich, její bratr však tolik štěstí neměl, doposud k němu nevedou žádné stopy a nikdo nedokáže odpovědět na otázku, co se Maxovi stalo. Během podivných zimních nocí na přelomu roku, kdy se podle pověr stírá hranice mezi světem skutečným a magickým, kdy vesnicí po setmění kráčí stvoření, která do jejich světa nepatří, Astrid při pátrání po bratrovi čelí pohřbeným rodinným tajemstvím i stále děsivějším nočním můrám, které se stávají opravdovými...



Podej mi ruku - Megan Abbott


Nakladatelství: Jota
Počet stran: 352
Datum vydání: 16. 9. 2020

Říkaly jste si úplně všechno. Ale pak ti toho řekla příliš.
Kit ve svém oboru vystoupala na samý vrchol. Mnoho neschází a dosáhne všeho, po čem kdy toužila. Nehodlá dopustit, aby ji cokoli zastavilo. Někdo jí však zastoupí cestu: Diane. V sedmnácti byly nejlepší kamarádky a sdílená ctižádostivost z nich učinila nerozlučnou dvojku. Až do chvíle, kdy Diane
prozradila Kit své tajemství – tu nejhorší věc, jakou udělala, jakou si Kit uměla představit – a rozmetala jejich přátelství na kousky.
Do dnešního dne je Kit jediná, kdo ví, co Diane provedla. A Diane zase ví něco, co by mohlo zničit vše, o co Kit tak dlouho usilovala. Kam až je Kit ochotná zajít, aby se jí všechna ta dřina, všechny ty oběti vyplatily? A čeho se naopak nevzdá? Diane si myslí, že je úplně stejná jako ona. Ctižádostivost: člověk ji má v krvi…



Sexy profesor - Vi Keeland


Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 280
Datum vydání: 25. 9. 2020

Poprvé jsem Caina Westa uviděla v baru. Všimnul si, že koukám jeho směrem, a vyložil si to tak, že mám zájem. To byl samozřejmě nesmysl. Moc dobře jsem věděla, co je zač, a chystala jsem se mu to pěkně od plic povědět. Tenhle podrazák svedl moji nejlepší kámošku a zapomněl se přitom zmínit, že je ženatý. Zasloužil si každou jednu nadávku, kterou jsem mu plánovala věnovat. Když jsem se do něj pustila, nepřestával se usmívat. Vytáčelo mě to k smrti. Jenže pak se ukázalo, že k tomu má dobrý důvod. To já jsem byla mimo. Kluk, na kterého jsem právě vyjela, nebyl tím, kým jsem myslela. Spletla jsem si ho. Styděla jsem se tolik, že jsem raději zmizela bez omluvy. Nepočítala jsem, že ho ještě někdy potkám…¬ dokud jsem ráno nevešla do třídy. Dobré ráno, profesore Weste, jsem vaše nová asistentka…

27 komentářů:

  1. No tak koukám, že knižní novinky nijak nezahálí a jdou dopředu. Thrillery vypadají dobře, ale teď bych asi radši dala něco oddechovějšího.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se teď thrillery vyvrbily, jelikož se blíží jejich období. :D

      Vymazat
  2. Hotýlek a Balada, ty musím mít <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě některé tolik zaujaly. :)

      Vymazat
  3. Taky se nejvíc těším na Baladu, mám od toho docela velká očekávání. Docela mě lákají i Noci běsů, ale byla jsem srab na to přečíst si i Sáru Lindertovou, takže nevím, jestli se dokopu k tomuhle :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noci běsů mě taky lákají. :) Sáru Lindertovou jsem četla a byl to moc milý příběh, chvílemi děsivý, ale líbil se mi. :D

      Vymazat
  4. Samé skvelé knihy, je super, že už máte pokračovanie Hunger games, u nás vychádza budúci mesiac a už sa naň teším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte taky za chvíli. :) Doufám, že se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  5. Mě zaujala určitě ta: ,,Na co slova nestačí." Teď jsem akorát přišla z knihovny. Ráda bych si koupila i nové knihy, tak uvidíme, co za novinky ještě přijde. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta opravdu vypadá dobře. :) Určitě to budou samé zajímavé novinky. :)

      Vymazat
  6. Nemůžu se dočkat Nocí běsů, už ji mám předobjednanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se ti. :) Tak snad se bude líbit. :)

      Vymazat
  7. jůůů pěkné knížky :) bych si vybrala ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Zaujala mě knížka Duchové rodiny Falcroftů. Musím si ji napsat na seznam a příště se poptat v knihovně, díky za skvělé tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mrkni na další knížky od této autorky. :)

      Vymazat
  9. Z tvého výběru mám vyhlídlou pouze Baladu o ptácích a hadech, HG se mi líbilo, takže se na příběh dost těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též se mi HG dost líbilo, take už jen kvůli tomu si ji chci přečíst. :D

      Vymazat
  10. Na Baladu sa mega teším :D Len ma mrzí, že nebudeme mať pôvodnú obálku, takže som zvedavá ako tá naša slovenská bude vyzerať naživo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na tu vaši zvědavá. Věřím, že bude pěkná. :)

      Vymazat
  11. Úplně nejvíc se těším na Hotýlek na Islandu a jen se modlím, aby byl stejně skvělý, jako předchozí knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. Myslím si, že bude taky skvělý. Už jen ta anotace zní dobře. :)

      Vymazat
  12. rada bych zkusila Noci besu, ale az dovoli cas... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně. Až se k nim dostanu, tak si je přečtu. :)

      Vymazat
  13. Na Baladu o ptácích a hadech se docela těším :)

    OdpovědětVymazat
  14. juu Hotýlek na Islandu! To zní skvěle, navíc krásná obálka :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.