Knižní čas - Únor 2021

 Zdravím čtenáři,
po velmi dlouhé době opět přidávám něco na blog, a to je knižní čas za únor. Za únor jsem toho moc nepřečetla, jelikož mi začala škola a já se tak snažila to všechno zkombinovat, jelikož dostávám mnoho úkolů, musím psát bakalářku. Nakonec jsem si to srovnala, a jsem docela spokojená, že jsem si vymezila čas i na své koníčky.





 
Nejlepší kniha
Oheň probuzení - Anthony Ryan
Po této knize jsem pokukovala už delší dobu. Nakonec jsem se k ní dostala a musím říci, že mě velmi bavila a celkově čtení jsem si užívala. Hlavně jsem knihu nedokázala odložit, jelikož jsem potřebovala vědět, jak to bude dál.






Nejméně oblíbená kniha
Red a Blue 3 - Hidenori Kusaka
Ačkoli se třetí díl zlepšil a oproti předchozím dílům mě více bavil. Ale i tak z těchto knih mi Pokémon přišel nejslabší. Doufám, že to bude pokračovat v postupném zlepšování.







Největší překvapení
Šikmý kostel - Karin Lednická
Tato kniha byla skoro všude, a tak jsem se jí vyhýbala. Trošku jsem si i kvůli veškeré popularitě myslela, že mě nebude tolik bavit. Jaké bylo překvapení, když jsem se do knihy plně ponořila a užívala si veškerý příběh. 






Nejlepší hrdinka
Cesta ke svobodě - Yukito Kishiro
Ačkoli Alita zrovna nepatří mezi oblíbenkyně, tak musím uznat, že tuto kategorii si plně zaslouží. Tolik si toho prožila, o kolik přišla. Navíc zakončení bylo hodně epické, a dokonce mi jí bylo i chvílemi líto.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Oheň probuzení - Anthony Ryan
Pro mě je to jednoznačně Clay. Od samého začátku jsem si ho oblíbila a na každý jeho pohled jsem se na ně těšila. Navíc bych řekla, že z těch tří hrdinů je nejodvážnější, a taky to nemá moc jednoduché.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší pár
Šikmý kostel - Karin Lednická
Tady bych mohla vyjmenovat hned několik, ale nechci, jelikož by se mohlo stát, že bych vám něco vyzradila. Jen mohu říci, že jsem si oblíbila pár z druhé generace.







Nejlepší obálka
Rytíř Sedmi království - George R. R. Martin
Co si budeme, toto nové brožované vydání patří mezi ty nejhezčí vydání, jaká jsem viděla. A stejně tak i tato patří mezi ty nejhezčí obálky.







Poslední rozčtená kniha
Jana Eyrová - Charlotte Brontë
Sem tam se jedná pro mě o těžší čtení z důvodu dlouhých vět a filozofických rozhovorů. Ale zatím mohu říci, že se mi to docela líbí.

16 komentářů:

  1. přeji hodně štěstí s bakalářskou prací a školou celkově :)

    Oheň probuzení mám ve své knihovně, ale nedostala jsem se k ní ještě... ale už mám sérii kompletní, tak třeba letos to bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se k ní dostaneš. :) Přeji ti, aby se ti líbila. :)

      Vymazat
  2. Páni, zvládla jsi toho hodně 😁 Město knih mě dost láká 😁 jinak přeji hodně štěstí s bakalářkou 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporčuji, je to fakt povedená kniha. :) Skvělé bylo, že jsem tam neustále něco nového zjišťovala. :)

      Vymazat
  3. Tyjooo to je knih. Za mě z tohoto seznamu moc knih neznám, ale jedna je tam má oblíbená a to JANA EROVÁ! :)

    PS: máš moc hezký blog, dávám odběr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, že Jana Eyrová je oblíbenou knihou. Je to moc pěkný příběh a jsem zvědavá, jak to dál bude pokračovat, jelikož ještě nejsem u konce. :D

      Vymazat
  4. To je dobře, žes to všechno skloubila. Já mám podobný problém - bakalářka, škola, všechno okolo, plus najít čas na koníčky... :)
    Město knih máme společné. :) Jana Eyrová je láska a na Šíkmný kostel, že už nějakou dobu chystám.
    Přeju pohodový březen (v rámci možností) a nějakou super knihu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě přeji pohodový březen. :) Šikmý kostel doporučuji, je to skvělé a věřím, že by se ti to líbilo. :)

      Vymazat
  5. Veľa šťastia pri písaní bakalárky. :) Chce to skutočne pevné nervy. :) Ale napriek tomu je to skutočne super výber!

    OdpovědětVymazat
  6. Oheň probuzení som skúšala ako audio, ale bola na mňa dosť náročná, tak musím niekedy skúsiť papierovú :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že v audio verzi je složitá. Musí se na ni hodně soustředit. :D

      Vymazat
  7. Držím pace z bakalářkou, ale i od té je občas fajn se odreagovat třeba knihou :) )plně jsem si vzpomněla, jak jsem ji psala já :) Jinak jsi toho za únor stihla hodně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se spíše odreagovávám hraním her. Číst mě pak neustále nebaví. :D

      Vymazat
  8. Žádnou knihu neznám.
    I tak mi přijde, že si toho přečetla dost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně k tomu dopomáhá manga, která je krátká. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.