Apokalypsa Z: Začátek konce


Originální název: Apocalipsis Z: El Principio
Autor: Manel Loureiro
Rok vydání celosvětově: 2007
Nakladatelství: Argo
Série: Apokalypsa Z, 1. díl
Žánr: Román, Thriller
Počet stran: 312 stran

Obsah:
Je konec civilizace. Neexistuje internet, televize ani mobilní telefony. Nezbývá nic, co by člověku připomnělo, že je lidským tvorem. Apokalypsa začala. Teď zbývá jediný cíl: PŘEŽÍT!

~~~

Už nějakou tu dobu jsem tuto knihu měla v seznamu Chci si přečíst. Popravdě nebýt čtenářského klubu, tak bych se k této knize ještě dlouho nedostala. Ale řeknu vám, že jsem moc ráda, že byla zvolená a já si ji tedy mohla přečíst.

Už jen podle anotace jsem věděla, že se mi bude líbit. Přece jen už s tématikou zombie mám nějaké ty zkušenosti a vím, že se mi převážně líbily. A tohle nebylo výjimkou. Ihned jsem se dokázala začíst a opět jsem knihu nedokázala odložit. Poslední dobou se mi to stává nějak často, za což jsem i ráda.

Co se mi nejvíce na knize líbilo, bylo postupování zkázy. Jak to začínalo a jak se chovali lidi. Prostě z těch momentů čiší přímo napětí a jediný čtenář z obsahu knihy ví, co bude následovat. A být na místě těch lidí? To muselo být hrozný. Nevědět co přesně to je, jen že je to příliš nebezpečné a rozšiřuje se to. A když vezmu v potaz časové období, na které to bylo dáno. Přišlo mi to dost realistické. I když jako úsměvné lze považovat výbavu hlavního hrdiny.


Jako by se každý národ už soustředil jen na sebe, na své přežití.

A pak když se to začne dít? To jsem opravdu nedokázala odtrhnout oči od knihy. Sem tam jsem si nalistovala pár stránek dopředu, načež jsem to ihned zavrhla. Řeknu vám, byla jsem zvědavá, obávala jsem se toho, co se bude dít, a byla jsem nedočkavá. Už ať to bude.

Musím jen zmínit, že další pokračování v češtině nevyšla, i když teď Argo plánuje vydat druhý díl Apokalypsy. Tak či tak si můžete přečíst klidně jen první díl. Má to docela uzavřený konec, se kterým se člověk může spokojit. Pokud ovšem plánujete i další díl, tak se děj dá docela zapamatovat, velké množství postav kniha neobsahuje.


Jako obálka mne hned na první pohled zaujala španělská a musím vám ji ukázat. Jakožto našla jsem i jiné obálky, které byly zajímavé. Ale prostě ta červená hned napoprvé zaujme a dá se i odhadnout, čeho se kniha týká.

★★★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.