Will Grayson, Will Grayson


Autor: John Green, David Levithan
Nakladatelství: Yoli
Žánr: Young Adult
Počet stran: 280 stran
Obsah: 
Chicago je dost velké město a dva středoškoláky z jeho opačných konců může dohromady svést leda náhoda. A aby se navíc ti dva jmenovali úplně stejně, totiž Will Grayson, musí ta náhoda být hodně veliká. Jenže opravdový spád věci naberou teprve tehdy, když se do všeho vloží ještě někdo třetí – kamarád jednoho z Willů zvaný Drobek, tornádo v lidské podobě. Drobek je střední útočník školního týmu amerického fotbalu, autor, skladatel, producent, režisér a hlavní hvězda nejlepšího muzikálu všech dob, a především věčně zamilovaný gay. A když ten se do něčeho pustí, můžete si být jistí, že při zdi se držet nebude… Oba Willy čeká řada příjemných i méně příjemných překvapení a postupně si budou muset znovu přebrat všechno, co si mysleli o sobě, o lásce i o přátelství.

~~~

Prvně, když jsem zahlédla jméno Johna Greena, zděsila jsem se. S tímhle autorem jsem si nepadla do oka, a to jsem jej několikrát zkusila, zda se náhodou můj názor na něj změní. Nezměnil se. Po zahlédnutí dalšího autora jsem si řekla, že bych tu knihu mohla zkusit. Není to jen Green, ale je tam i Levithan, tak by to nemuselo být tak špatné. 

A čekalo mne překvapení. Zrovna na to, co jsem zvyklá od Greena, mne zde tolik nečekalo, ale spíše se to objevilo u Levithana. Zatím Levithana ještě nijak soudit nebudu, jelikož toto je od něj moje první kniha a v chci si přečíst mám od něj ještě jednu knihu. Tak uvidím, zda dopadne jako můj vztah s Greenem.

Dá se říci, že se jedná o dva příběhy naprosto rozdílných kluků, jejichž životy se střetnou díky obrovské náhodě, protože nebýt jí, tak bychom nadále mohli číst dva různé životy, takto se alespoň v obou setkáme s dvěma postavami, které jsou jak důležité pro jednoho Willa Graysona, tak i pro druhého Willa Graysona.

,,Wille, můžeš si vybírat kamarády a můžeš si vybírat z nosu holuby, ale nemůžeš vybírat holuby z nosu kamarádovi."

Na co jsem si zprvu vůbec nemohla zvyknout, byly sudé kapitoly, u kterých neexistovalo žádné velké písmenko. Často mi díky tomu utekly místa, kdy věta končí a jednou se mi stalo, že jsem jednu větu musela několikrát číst, abych ji pak pochopila. Naštěstí jsem si na to po čase zvykla a už se to četlo lépe.

Příběh mě ani pořádně neoslovil. Ačkoli jsem od toho moc neočekávala, stále mi to nepřišlo zajímavé a to jsem tedy měla nízko svá očekávání. Jakožto dalo se to číst a podle mě to patří mezi ty lepší Greenovy knihy. Jsem si jistá, že opětovné přečtení této knihy neplánuji.


Výběr obálek mi dal docela zabrat, protože se mi z nich skoro žádná nelíbila. No, nakonec jsem tedy skončila opět u modré obálky, která mne ze všech nejvíce zaujala. Jedná se o portugalskou verzi.

★★☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.