Knižní čas - Březen 2021

 Zdravím čtenáři,
o den později, ale přece jen přidávám Knižní čas. Tentokrát jsem se soustředila na četbu k bakalářské práci, ovšem zákony, které jsem si četla vynechávám. A že jich byl pěkný počet. Jinak ale jsem si oraz od povinné četby dávala pomocí mang, které se mi velmi líbily. 
Jaký byl váš březen?
 

 
 
 
Nejlepší kniha
Ateliér špičatých klobouků 3 - Kamome Shirahama
Zatím to tak vypadá, že tato série bude patřit mezi mé oblíbené manga série. Příběh je moc pěkný, hlavně, jak se postupně objevuje svět a různá tajemství.
 
 
 
 
 
 
 
Nejméně oblíbená kniha
Jana Eyrová - Charlotte Brontë
Z knih, které jsem přečetla za březen, je to zrovna Jana Eyrová, která mě od půlky moc nebavila, díky častým náboženským řečem, a dokonce jsem se musela nutit do toho, abych ji dočetla. Až úplný konec mě chytil. 
 
 
 
 
 
 
Největší překvapení
Královská hra 5 - Nobuaki Kanazawa
Zde je to v negativním smyslu. Celý příběh mě velmi bavil a hodně jsem byla zvědavá, jak to bude ukončeno, ale nakonec zrovna konec mě zklamal. Víceméně takové obyčejné a nijaké.
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdinka
Jana Eyrová - Charlotte Brontë
Ačkoli mě kniha moc nechytila, musím uznat, že Jana toho hodně prožila a rozhodně to neměla jednoduché. Hlavně to její dětství muselo být pro ni těžké. Proto si zaslouží nejlepší hrdinku. 
 
 
 
 
 
 
Nejlepší hrdina
Berserk 4 - Kentaro Miura
V tomto díle jsem se dozvěděla něco více o životě Gutse, a teda vůbec to nemá lehké. A v jednu chvíli jsem byla i překvapena. Už jen kvůli tomu, co prožívá, si tuto pozici zaslouží.
 
 
 
 
 
 
 
Nejlepší obálka
Orange 4 - Ichigo Takano
Další z moc povedených a roztomilých sérií, které doporučuji. Navíc ty obálky jsou moc krásné a přijde mi, že u každé se mění roční období. 
 
 
 
 
 
 
 
Poslední rozečtená kniha 
Myškinův problém - Petr Novak
Z této knihy jsem velmi nadšená, jelikož se čte velmi dobře a přímo z vět na mě čiší samotný život. Je vidět, jak ten život pokračuje, a to je moc hezké.

8 komentářů:

  1. já jsem měla v březnu problém se do něčeho začíst, tak jsem četla komiksy hodně :)

    jednou jsem četla mangu a byla hororová, dost se mi líbila, ale jinak nemám zkušenosti s mangou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že hororvé mangy jsou dobré. :D

      Vymazat
  2. Mangy znám a moc se mi líbí, hlavně FMA. Královská hra mě překvapila (mile) svým nápadem a originalitou příběhu, i kresba byla fajn. A když jsem četla Janu Eyrovou, docela hodně se mě dotklo její dětství a dospívání, to bych zažít nechtěla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím jejím dětstvím a dospíváním plně souhlasím, měla to opravdu složité.

      Vymazat
  3. znam akorat Jane Eyre a Tajemství osmého města... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. A mě se zrovna Jana Eyrová líbí opravdu hodně. :)
    Četba k bakalářce...to znám. Mám to dostat podobné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, já si u Jany přijdu v menšině. :D Moje kamarádka ji přímo zbožňuje. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.