Enthuiny divácké zážitky - Březen 2021

 Zdravím čtenáři
 za tento měsíc jsem moc filmů neviděla. Převážně jsem se soustředila na seriály, a hlavně jsem začala znovu koukat na Živí Mrtví, které přítel neviděl, ale chtěl. Takže u nich jsem už ve třetí sérii, a abych pravdu řekla, tak mě podruhé baví o něco více, než když jsem jej viděla poprvé.

 

Vlkochodci
K tomuto filmu jsem zprvu nevěděla, jak se postavit. Animace je velice odlišná oproti ostatním, ale abych pravdu řekla, tak právě kvůli tomu se mi líbil. Nápad ohledně proměňování člověka na vlka byl moc hezky proveden a příběh byl milý. Dokonce mě to na samotném konci dojalo.

★★★★★

 
 
 
 
 
Hoshi no koe
Opět jsem se po delší době podívala na další film od mého oblíbeného režiséra, Makoto Shinkai. Nápad byl moc dobře provedený a z 25 minutového snímku dýchá na diváka smutek, což je dost obvyklé od filmů tohoto režiséra. Animace mi bohužel tolik nesedla, nejvíce se to týkalo postav. Ale beru v potaz, že se jedná o jeho první začátky.
 

★★★☆☆

 
 

Seriály

 
Bridgertonovi
Tenhle seriál byl v jednu chvíli úplně všude. A nakonec mě tak dostal, že jsem se na něj podívala a nemůžu vůbec litovat. Hodně se mi líbil a vlastně jsem fandila hlavním hrdinům. Vskutku to byl zapeklitý příběh a ke konci mě velmi překvapil Lady Whistledownovou. Za mě seriál vřele doporučuji, stojí to za to.

★★★★★

 
 
 
 
 
WandaVision
Zprvu jsem s tímto seriálem měla problém. Podoba starého sitcomu mě moc nechytila a spíše jsem se přesvědčovala, abych pokračovala dál. Nakonec po třetí epizodě mě to chytilo a bavilo mě postupně sledovat, co a jak se tam vyvíjí. Jedno objevení postavy mě velice překvapilo a šokovalo. Seriál je nutností pro fanoušky Marvelu. Důležité je znát předchozí filmy, aby nikomu nic neuteklo. 

★★★★★

14 komentářů:

  1. kromě seriálu Bridgertonovi, nic neznám :) a ani ten jsem neviděla :) ale jsem ráda, že tobě se většina líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tentokrát jsem s výběrem měla štěstí. :D

      Vymazat
  2. Bridgertonovi a Wandu jsem si také naprosto zamilovala.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím. Jsou to skvělé seriály. :)

      Vymazat
  3. Jé, tenhle článek se mi zrovna hodí :D Nemůžu přijít na to, na co se večer mrknu, tak děkuji za tipy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co, i když tentokrát tu moc na výběr není. :D

      Vymazat
  4. WandaVision mám na seznamu ale zatím se mi do toho nechtělo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se do toho nechtělo po první epizodě, ale pak jsem byla ráda, že jsem pokračovala. :)

      Vymazat
  5. Bridgertonovi mě docela lákají. :) A to jak seriál, tak kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus. Knihu jsem zatím nečetla, ale seriál za to stojí, a nedokázala jsem se od něj odtrhnout. :)

      Vymazat
  6. Pěkné shrnutí :) Na Bridgertonovi se taky chystám :) Teď koukám taky na něco historicky a romanticky laděného- Bílou princeznu a jsem nadšená :) Hezké koukání i v dubnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak o té slyším poprvé. Jdu se mrknout na trailer. :D I tobě přeji hezké koukání.

      Vymazat
  7. Bridgertonovi opravdu letí, všude, kam se jen podívám :D Ale mě osobně více láká kniha, tak uvidím, co se mi dostane dříve do ruky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o knize dozvěděla později, takže rozhodování jsem měla jednodušší. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.