Enthuiny divácké zážitky - listopad 2021

 Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem začala pomalu koukat na vánoční filmy a pomalu si tak navodila vánoční atmosféru. Abych pravdu řekla, tak jsem se tento měsíc dobře trefila a všechny filmy se mi líbily, i když jeden byl poměrně slabší, ale i tak to stálo za to.
Už jste viděli nějaké filmy s tématikou Vánoc?



 
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech
Na Shang-Chiho jsem se velmi těšila, konečně v Marvelu pořádný film, který se týká čistě jen Asie a asijského hrdiny. A teda, že to byla moc pěkná podívaná. Upřímně bych ani neřekla, že Shang-Chi je od Marvelu, ale rozhodně to stojí za to.

★★★★★


 
 
 
 
 
Milostná past
Tohle je moc pěkná romantická a vánoční oddechovka, u které jsem se velice pobavila. I když u některých scén jsem velmi trpěla, jak jsem se za ní cítila trapně. Na to, že jsem začala s tímto filmem vánoční náladu, tak jsem se skvěle trefila, atmosféru mi to navodilo, takže úspěch.

★★★★☆

 





 
Chlapec, kterému říkají Vánoce
Jedná se spíše o dětskou pohádku, i když jedna část bych neřekla, že je přímo dětská. Film se mi velice líbil a vůbec mi nevadilo, že se jednalo o příběh v příběhu, takže párkrát se děj vrátil zpět k vypravěčce. A dokonce jsem uhodla jednu věc ještě dřív, než se to opravdu potvrdilo. Další nový vánoční film, který za to opravdu stojí.

★★★★☆

 
 
 
 

 
Princezna z cukrárny 3
Na to, že se mi předchozí díly líbily, tak tenhle mi přišel, že se snaží natáhnout filmovou sérii. Upřímně mě to tolik nebavilo a hlavní hrdinka mi až tolik nesedla. Upřímně, pro mě se jedná o film, na který brzy zapomenu a spíše je to něco takového, u kterého můžete něco ještě dělat.

★★★☆☆

 
 
 
 
 
 
 
Perinbaba
Na tenhle film jsem se podívala jen kvůli příteli, který jej pustil, jinak by mě ani nenapadlo, že bych se na to kdy podívala. Jedná se však o milou pohádku, která je už starší, ale i přesto za to zkouknutí stojí.

★★★☆☆

14 komentářů:

  1. kromě prvního filmu neznám :D a na ten jsem se ještě nestihla kouknout :) jsem ráda, že se ti líbily, já začala Grinchem :D ten mě hezky naladí, pak mám v plánu Polární expres a Rudolf, sob s červeným nosem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě ty klasiky. Též bych se na ně chtěla zase podívat. :D

      Vymazat
  2. O Perinbabě vím, ale nikdy jsem neviděla. Jinak mi ty filmy nic neříkají :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chystám se na Shang-Chi... Tak jsem zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, co na něj budeš říkat. :)

      Vymazat
  4. První tři filmy chci určo také zkouknout :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  5. Shang-Chi a legenda o deseti prstenech - na to som sa ták tešila, ale mňa osobne to veľmi sklamalo, malo to veľa chýb a hluchých miest, neoslovil ma tak, ako som dúfala :/
    Naopak od filmu Milostná past som nečakala nič a bola som prekvapená, ako sa mi páčil :D
    Perinbabu zbožňujem, to je vianočná rozprávka, ktorú nemôžem zmeškať ani jedny Vianoce♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. :/ Též Milostná past se mi také velmi líbila, moc hezké překvapení to bylo. :)

      Vymazat
  6. Viděla jsem Milostnou past a Princeznu z cukrárny 3 mám rozkoukanou :-) Já teď začala sledovat Makléři z Hollywoodu a fakt to žeru :-D Sleduji hodně seriálů než filmů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mi vůbec nic neříká. :D Já jsem spíše na ty filmy než seriály. :D

      Vymazat
  7. Love Hard mě bavilo strašně moc, a to si na tenhle typ filmů zrovna nepotrpím. :D

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.