Chci si přečíst #05

Název: Manželské nehody
Autor: Randy Susan Meyers
Nakladatelství: Ikar
Žánr: Román
Počet stran: 376
Ben a Maddy jsou svoji už patnáct let a mají tři děti. Maddy je klidná žena, kdežto Ben má výbušnou povahu a sebemenší rozepři řeší křikem. Svou ženu však nadevše miluje. Jenomže jednoho dne Benova prchlivost způsobí autonehodu, při níž Maddy upadne do kómatu. Benovi nejenže hrozí vězení, ale musí se ještě spolu s nejstarší dcerou postarat o domácnost. A teprve v tu chvíli se začíná ukazovat jeho pravý charakter…


× - čeká na přečtení


12 komentářů:

  1. Podle anotace vypadá kniha zajímavě, jsem zvědavá na recenzi. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že i bude zajímavá. Jen se k ní dostat. :)

      Vymazat
  2. Knížku vidím poprvé, ale zaujala mě podle obálky i podle anotace :) Vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též jsem to měla stejně. Nejdřív obálka a pak anotace. :D

      Vymazat
  3. Tak to vidim prvne, ale moc pekna obalka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá pak ni knihu, až se k ní dostanu. :)

      Vymazat
  4. Na první pohled mně zaujala obálka, ale i popis vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uuu tak toto sa mi celkom pozdáva! Žeby darček na Vianoce pre mňa odo mňa? :D
    Tá obálka je veľmi pekná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový dárečky jsou vždycky nejlepší! :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.