Medovník s pepřem


Autor:
Alena Adrianet Heinrichová
Žánr: Humorné, Romantické, Young Adult
Počet stran: 304 stran
Obsah: 
Skoro každá holka se někdy zamilovala do svého nejlepšího kamaráda, herce nebo zadaného kluka. Matyáš splňuje všechny body, včetně toho, že pro něj Adriana ztratila hlavu. Navíc jí osud hází do cesty jednu absurdní situaci za druhou. Má pocit, že žije v telenovele a nezbývá jí nic jiného, než se obrnit pořádnou dávkou sarkasmu, aby se z nejasných signálů nezbláznila.
Jak to dopadne, když se na vás herecký idol nedívá z plakátu, ale přes roh stolu?

~~~

Na tuhle knihu jsem byla poměrně zvědavá, jelikož jsem ji viděla naprosto všude. Tak mi to nedalo a rozhodla jsem se, že bych ji mohla zkusit. Přece jen anotace nezněla vůbec špatně a říkala jsem si, že by to mohla být příjemná změna od takových těch typických romantických knih. Ale jaksi jsem se ohledně toho netrefila.

Myslela jsem, že v příběhu bude více děje. Ale místo toho jsou to spíše zápisy ze života, který Adriana prožívala s Matyášem. Pro mě je to mínus knihy, ale věřím, že někomu se naopak tento styl bude velmi líbit. Jen by to chtělo trochu více podrobností, jelikož zprvu jedna věc vypadá jako hobby, a ono je to vážné. A v půlce knihy se dozvím, že chodí na vysokou. By mě zajímalo, jak to všechno stíhala.
Alkohol je děvka, která prodá vaši sebeúctu nejnižší nabídce.
Dalším problémem pro mě byly postavy, bohužel mi obě dvě vůbec nesedly. I když je snaha zde prezentovat Matyáše jako toho zlého, tak mi přišlo, že Adriana na tom také nebyla o dost lépe. Též mi přišlo, že v Medovníku s pepřem je velké množství postav a často jsem ani nevěděla, kdo to je, jak se tam vzala. Až jsem to nakonec přestala řešit.

Ale musím uznat, že autorky styl psaní je čtivý a čtení poměrně rychle utíká. Místy se vyskytly trefné sarkastické poznámky, které mě pobavily, jindy mi tam neseděly. Převážně se tak kniha skládá z těchto poznámek, rozhovorů. Chybělo mi tam větší popis prostředí, ale jinak to bylo dobré.

Pokud máte v plánu si přečíst Medovník s pepřem, doporučuji, abyste od knihy neměli veliká očekávání, jelikož by vás pak mohla zklamat. Počítejte s tím, že se spíše jedná o scény zážitků mezi dvěma hlavními postavami. 

★★☆☆☆

7 komentářů:

  1. kniha má krásnou obálku, ale to je tak všechno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na téhle knížce je zcela upřímně nejlepší obálka. 😅

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná obálka, ale anotace mě nezaujala ani tenkrát, když kniha vyšla.

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je krásná, ale bojím se, že na úkor svého obsahu. Ovšem ten citát je bravurní a pravdivý.

    OdpovědětVymazat
  5. Na prvý pohľad - nádherná obálka. :) Ale je pravda, že príbeh znie ako sklamanie. Ďakujem za recenziu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta obálka je boží, příběh jsem ještě nečetla. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Obálka je boží, ale nečetl jsem to, já se ocitl v taky dost absurdní situaci, jen na vysněném koncertu atd

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.