Danteho holka


Originální název: Dante's girl
Autor: Courtney Cole
Rok vydání celosvětově: 2012
Nakladatelství: CooBoo
Série: The Paradise Diaries, 1. díl
Žánr: Román, Young Adult
Počet stran: 366 stran
Obsah:
Reece Ellisová, sedmnáctiletá americká středoškolačka, už od deseti let tráví každé léto s tátou v Londýně. A každé léto se s ním k uzoufání nudí. Samozřejmě ani v nejmenším neočekává, že by se v tomhle ohledu mohlo něco změnit, tedy aspoň do té doby, dokud na holandském letišti, odkud má pokračovat do Londýna, doslova nevrazí do pohádkově krásného Danta Gilibertiho a její let není z nejasných příčin zrušen. To se pak před ní rozprostře vidina úplně jiného léta. Léta na malebném středomořském ostrůvku, navíc ve společnosti kluka, ze kterého se vyklube syn místního premiéra…

~~~

Od této autorky jsem již četla jednu knihu, ale ta mne moc nezaujala a obávala jsem se, že tohle bude tím stejným případem. Bohužel jsem se nemýlila a i tato kniha mne moc nebavila. A taky mi dalo zabrat ji přečíst.

Byly tu některé úseky, které mne nebavily a sem tam mi přišly dokonce i klišoidní. A to opravdu není ono. Po celou dobu kniha, ba rovnou i na začátku tušíte, jak to dopadne, s kým skončí. K tomu jako menší bonus bude ve způsobu hrozby Nateho.

Ani jsem odsud nevybrala žádný úryvek, protože jsem nenašla žádný zajímavý. To jsem se opravdu snažila. Maximálně vám mohu říci, že mi v hlavě dost zůstal pojem "sexy auto".  Nikdy bych neřekla, že najdu něco takového. Či zda na to v životě narazím.

Abych netvrdila, že mne to nebavilo, tak se sem tam objevila úseky, které byly dobré, ale nepřišlo mi, že by jich tam bylo hodně. No, popravdě nevím, zda si od této autorky budu chtít přečíst i další knihy. Což slyšela jsem, že Nocte je opravdu dobré, ale "Danteho holka" spolu s "Pokud zůstaneš" mě od toho odrazují.

Pokud jste přečetli tuto knihu, rozhodně mi sdělte svůj názor. Ráda bych viděla totiž váš pohled na tuto knihu, zda vás bavila, a co konkrétního.


Co jsem koukala na zahraniční obálky, tak jsem našla jen jednu, žádnou jinou jsem neobjevila, takže tu jednu vám sem dám. Ale musím tedy říci, že ta obálka vypadá dobře. Teoreticky mi usnadnila výběr mezi obálkami, protože být jich více, je vždy problém vybrat jen jednu. Zde si ale stojím u toho, že mi přijde, že naše obálka je hezčí.





Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.