Hovno hoří



Autor: Petr Šabach
Nakladatelství: Paseka
Žánr: Povídky, Humorné
Počet stran: 169 stran
Obsah:
Populární knížka, v níž autor s neodolatelným humorem a nadhledem vykresluje rozdíly mezi mužským a ženským nazíráním na svět. Obsahuje tři autobiografické povídky: Sázka, Bellevue, Voda se šťávou. Některé motivy byly použity ve filmu Pelíšky.

~~~

Když jsem viděla, že v čtenářském klubu byla zvolena tato kniha, měla jsem radost. Byla to jedna z dvou knih, které jsem si chtěla přečíst. Jen z anotace mne zaujala, jak bude pojatá.

Jen ten název mne trochu zarazil. Chápejte, já se velmi vyhýbám sprostým slovům, ba nejdou mi ani přes pusu. Takže jsem si říkala, co budu dělat, až se mne někdo zeptá, co čtu za knihu. No, učiněná hrůza to říct nahlas. Naštěstí jsem si řekla, že když už, tak řeknu, že čtu něco od Šabacha a na název jsem zapomněla. Jaké to štěstí, že se nikdo neptal.

První povídka se mi líbila a měla jsem ji lehce přečtenou. Skvěle jsem se v ní orientovala a věděla jsem, co se děje, koho se to týká. Ale ty další byly pro mne horší, zprvu mi chvíli trvalo se zorientovat, koho se to týká a sem tam jsem si to musela párkrát znovu přečíst, abych se v tom utvrdila. Jak jsem dále pokračovala, již jsem si na to navykla a dané skákání mi přišlo i zajímavé.

No a ta poslední, ta též nebyla k zahození, jen mi trošku vadil menší zásah do vyprávění. Jinak jedna historka následovala za další.

Jak je zmíněno v anotaci, ti, kteří znají Pelíšky, v tom určitě naleznou určité scénky. Pro mne snad nejznámější byla ta s plastovými sklenkami, u které se mi rovnou před očima vybavila daná scéna.

 Když to shrnu, je to nenáročná kniha, u které se sem tam i usmějete nad konáním hrdinů knihy. A nezabere vám mnoho času, jelikož ji lze přečíst za pár hodin.

★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.