Jaká je Hay Lin


Originální název: All about Hay Lin
Autor:  Giulia Conti
Rok vydání celosvětově: 2007
Nakladatelství: Egmont
Série: W.I.T.C.H. Story, 5. díl
Žánr: Fantasy, Pro mládež
Počet stran: 105 stran
Obsah:
Hay Lin, nejoriginálnější z W.I.T.C.H., na sebe v této knížce prozradí úplně vše - od nešťastné příhody u zubaře po horké chvilky prožité v kuchyni nebo od trapasu v obchodním domě až po první rande s Erikem!

~~~

A mám tu poslední díl, kterým zakončuji tuto sérii. Jsem opravdu ráda, že jsem měla možnost si ji přečíst, také mohu poznamenat, že mě přesvědčila k tomu, ať si ještě jednou přečtu komiks. Takže i vy, kteří neznáte komiks, zkuste si jej přečíst. Stojí za to.

Hay Lin patří mezi mé nejméně oblíbené W.I.T.C.H., ale nemohu vůbec tvrdit, že ji nemám nijak ráda. Prostě jen ty předchozí charaktery holek mě více zaujaly a Hay Lin je tedy na 5. místě. Ale abych jí nijak nekřivdila, určitě by mě bavilo ovládat její schopnost. Jakou byste chtěli mít vy?

Oproti předchozím knihám mi bohužel Hay Lininy příběhy přijdou poněkud slabší. Něco mi v něm chybí, ale stále stojí za přečtení. Pokud ji vůbec neznáte, dozvíte se o ní různé informace. Zjistíte jaká je.

Hmmm... fyziku mám sice teprve rok, ale jsem si jistá, že když zaplatíte chlápkovi v děravém slamáku 75 centů, nemůžete tím zrušit životu nebezpečné silové pole.
Zde máte menší ukázku, která by vám mohla napovědět, jaká je Hay Lin. Třeba si ji víc oblíbíte než já ji. Takové malé třeštidlo, musím poznamenat. I tak knihu hodnotím krásnými čtyřmi hvězdičkami, protože mi přijde, že míň si naše strážkyně vzduchu určitě nezaslouží.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.