Jaká je Taranee


Originální název: All about Taranee
Autor:  Giulia Conti
Rok vydání celosvětově: 2007
Nakladatelství: Egmont
Série: W.I.T.C.H. Story, 3. díl
Žánr: Fantasy, Pro mládež
Počet stran: 109 stran
Obsah:
Vše, co vás zajímá o čarodějce Ohně, její sny, tajemství, příhody i trapasy. Taranee vypráví o sobě: od první večeře s Nigelem po radost z tance, od nadšení z fotograafování po trapné pocity z nakupování s tátou... Přečtěte si, jaká je!

~~~

Začínám zjišťovat, co mám na této sérii velmi ráda. Nejsou to jen moje oblíbené postavy, ale je to styl, kterým je psán příběh. Třeba u Taranee mi to přijde velmi klidné, cítíte z toho pohodlí. Že se ta holka ani moc nestresuje a je ráda sama sebou.

Kniha se skládá z několika příběhů, které na sebe mohou i nemusí navazovat. A že ji neznáte? To vůbec nevadí, něco málo se dozvíte přímo z knihy. A hlavně předchozí díly k tomu dost i pomůžou.

I u Taranee jsem si chvíli zvykala na její chování, ale netrvalo to nijak dlouho a já ji hned brala. Tehdy, když jsem byla mladší, mi připomínala sebe. Taky je knihomolem a styděla se. Jo, to byly krásné časy, když na to tak vzpomínám.

Podle mě se rok dělí na čtyři roční období, která se nazývají: ,,Léto právě skončilo", ,,Do léta je daleko", ,,Už aby bylo léto" a samozřejmě, to nejlepší "Léto".
S tímhle jejím názorem musím naprosto souhlasit. Asi od teď tak začnu nazývat roční období, když jsem milovník léta.

Takže pokud tuhle knihu neznáte a ani sérii. Doporučuji ji přečíst. Možná mě hlavně ovlivňuje to, že jsem je zbožňovala, a proto se mi tato série líbí. Ale to by zas vylučovalo určité knihy, které se mi s Witch nelíbily. Tak to tedy vypadá, že je "Jaká je Taranee" povedená kniha.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.