Jaká je Irma


Originální název: All about Irma
Autor:  Giulia Conti
Rok vydání celosvětově: 2005
Nakladatelství: Egmont
Série: W.I.T.C.H. Story, 2. díl
Žánr: Fantasy, Pro mládež
Počet stran: 109 stran
Obsah:
Příhody, radosti a starosti jedné z pěti Čarodějek. Dozvíte se například, co se doopravdy stalo mezi ní a Andrewem Hornbym, jak v parku potkala Karmillu nebo jak si poradila s písemkou z matematiky. 

~~~

Čarodějka, která mi zprvu moc nesedla a neměla jsem ji moc ráda, Irma. Ale po čase jsem si na ni navykla stejně jako Cornelia. Ani mi to netrvalo dlouho a hned ji beru jako smíška.

Je to opravdu totální číslo a to lze poznat hned i z samotné knihy a jejího vyprávění. Zpočátku je to až absurdní, co si ona o tom smýšlí. Jak moc přehání, ta holka je úžasná. A pak na konci, jak pak tvrdí další věc, než tvrdila.

Ale na druhou stranu je mi jí dost líto. Taková nešikovná a vždy něco provede. Přijde mi, že ze všech holek ve Witch má dost průšvihů. Vždyť to můžete i sami posoudit tím, že si to jen přečtete. Rovnou celou sérii a uvidíte. K tomu její bláznivé nápady, které se dají většinou využít, když je třeba.

Nemohu ani opomenout momenty, kdy se obrací ke čtenáři. V momentech, kdy se cítí sebevědomě, zničeně, či při poukazování na fakta. Jako je tato ukázka, co jsem vám sem dala.
To ví každý. Stačí si ve slovníku nalistovat "hezoun" a najdeš jeho obrázek. Je jasné, co tím chci říct, ne?

Nemyslím si, že by nějak vadilo, kdyby člověk neznal Witch. Určitě je to výhoda pro ty, co je znají a četli komiksy. Narážíme zde na události, které se již jednou staly, ale tentokrát jsou ve formě psané a ne kreslené.

Nemůžu si na nic stěžovat ohledně knihy. Je opravdu pěkná a provází nás v knize i obrázky z komiksů. A na konci menší "fotogalerie".

Jo, Witch je pro mne dost velkou srdcovkou a nedám si na ně dopustit, i přesto že jsem v jiné věkové kategorii, než je to původně určeno. Stejně si to užívám tak, jako kdybych byla mladší.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.