Nepřítel v mé mysli


Originální název: Impostor
Autor:  Jill Hathaway
Rok vydání celosvětově: 2013
Nakladatelství: Fragment
Série: Děsivé splynutí, 2. díl
Žánr: Dobrodružné, Young Adult
Počet stran: 256 stran
Obsah:
Středoškolačka Vee má mimořádnou schopnost - během stavů bezvědomí se ocitá v těle jiných lidí. Svoje nadání se učí postupně ovládat. Najednou se ale probudí za volantem auta, které se řítí do neznáma. Zdá se, že se někdo "naboural" do jejího vědomí a snaží se ji ovládnout. Kdo je tento vetřelec? Proč se pokouší Vee sledovat a kontrolovat její mysl?

~~~

Hned po přečtení Vidím to, co vrah, jsem se pustila do pokračování, abych měla celou sérii pěkně ucelenou a k tomu menší zjištění, jak to tedy s určitými dvěma postavami dopadlo. 

Další díl na předchozí nijak extra moc nenavazuje. Jen osvětlí, co se událo v předchozím a pak se soustředí na zápletku. Takže bych řekla, že je jedno, zda si přečtete jen tenhle díl nebo i předchozí. Vysvětlení ohledně Veeiných schopností se dozvíte v obou dílech.

Tentokrát jsem po celou dobu ani netipovala, kdo by mohl být vetřelcem. Nepřišlo mi z dostupných postav nikdo, kdo by to mohl být. Ačkoli celou dobu hrdinka ukazovala prstíkem na jednu dotyčnou osobu. Nepřišla mi, že by to zrovna daná postava provedla.


,,Ale nic. Jenom jsem tátovi včera v noci rozbila auto."

Tato kniha krásně splňuje žánr Young Adult, dá se říci, že se zde objevuje více, než byl v 1. dílu. Je tedy se na co těšit. Opět mi hrdinka nepřišla nijak nanicovatá, prostě taková normální holka, jak to lze jen s její schopností.

Dobrodružství mi tu už nepřišlo časté. A když to porovnám s 1. dílem, tak mi to přišlo i o něco slabší. Zápletka mě až tak moc nechytila. Ale stále se to četlo pěkně a stránky rychle utíkaly, takže netrvá to dlouho přečíst. Za jedno či dvě odpoledne se to dá zvládnout.


Opět mi rozhodování dlouho netrvalo. Převážně obálky byly stejné a jen pár se jich lišilo. Což jsem si zvolila tuhle, jelikož se mi vzhledově ze všech nejvíce líbila. Je to anglická verze.

★★★☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.