Enthuiny divácké zážitky - Červenec 2018

 Tenhle měsíc se musím dosti i sama sebe pochválit. Dá se říci, že nejsem moc filmový fanoušek a za měsíc tolik filmů neshlédnu. Takže tohle je pro mě tak i trochu zázrak. I když nad tím teď přemýšlím, určitě to dělá i to, že mám stále prázdniny a sem tam čas si "zabiju" filmem.

Říkala jsem si, že v červenci nemám takové štěstí na filmy, které by se mi dosti líbily, a že jsem ohledně nich měla nešťastnou ruku. No, nakonec se to ke konci měsíce podstatně vylepšilo a já mohla být spokojená, že jsem nakonec viděla i další filmy, které mě bavily.

Když to tak shrnu, pro červenec mi převládají filmy, které se mi moc nelíbily a u některých jsem měla co dělat, abych je dokoukala. Nakonec se to podařilo a ani jsem nemusela přeskakovat, protože ještě tak hrozné to nebylo. No a teď se vrhněme do mých krátkých názorů na devět filmů.




 
Ready Player One: Hra začíná
Původně jsem si říkala, že si nejdříve přečtu předlohu pro film, bohužel má vůle dlouho nezůstala, a tak jsem se na to nakonec i podívala. A řeknu vám, byla to pastva pro mé oči. Ta grafika je naprosto povedená a u některých scén jsem byla netrpělivá, jen aby už to bylo. Nakonec jsem s filmem spokojená a musím si co nejdříve přečíst i knihu.

★★★★★



Perfect Blue
Dá se říci, že to byl i trochu menší pokus. Nicméně grafika se mi líbila, jelikož tento typ kreslení mám velice ráda, a tedy dávám přednost těmto filmům. Bohužel mne ale příběh nijak nezaujal, i přesto že na konci bylo zajímavé rozuzlení. Nebylo to nic pro mě. 

★★☆☆☆





 
Enderova hra
Jelikož jsem přečetla knihu, která se mi velmi líbila, rozhodla jsem se, že ych mohla zkusit i film. Jenže jsem opět narazila na to, že nemůžu porovnávat knihu s filmem. Rozhodně mě mrzlo rychle pojatá bitevní škola a její známá hra. To následovalo nevyniknutím Valentine a Petra a pro mne dosti rozdílným koncem. Bohužel můj názor nelze odpoutat od nedávno přečtené knihy, a proto to získává ode mne tak malé hodnocení.

★★☆☆☆


 
Světlé noci
Ani pořádně nevím, co k tomu říct. Jedno je jasné, naprosto mě to nebavilo a ani mě to nezaujalo. Ano, prý je tam hezká příroda, ale řekla bych, že jsem viděla i hezčí norskou přírodu. Očekávala jsem i děj, jenže co jsem dostala, byly jen běžné dny mezi synem a otcem, kteří vyrazili na první výlet. 

★☆☆☆☆ 




 
Johnny English se vrací
Pamatuji si, že jsem kdysi dávno viděla první film, ale jaksi mi pak už uteklo, že vznikl další film s Johnnym Englishem. Popravdě, překvapilo mě to. A u překvapení jsem byla i nadále. Tentokrát mne překvapil samotný film, který mě nějak nebavil. Nevím, nepřišlo mi to extra vtipné a ani na průměrnou komedii to nevidím. 

★★☆☆☆ 





 
12 úkolů pro Asterixe
Jelikož jsem dostala chuť na animovaný film a netušila jsem jaký, využila jsem žebříčků a vybrala hned ten nejlepší, který jsem neviděla. Ovšem mne nemile překvapil, jelikož mě nebavil. Takže půjdu proti proudu. Na film se dalo vcelku koukat, nebyl náročný, takže to rychle uteklo. Žel živé filmy mě více bavily, avšak nad animovaným Asterixem ještě nezanevřu a dám mu další šanci.

★★☆☆☆




 
V husí kůži
Tak tenhle animovaný film jsem chtěla už velmi dlouho vidět. Krásně mě na to navnadil trailer a když jsem dostala šanci se na něj konečně podívat, podívala jsem se. Dá se říci, že jsem spokojená, pro mne to byl pěkný průměrný film, i když některé scénky se mohly vynechat či upravit. Navíc jsem dostala to, co jsem očekávala od traileru.  

★★★☆☆





Švestka
Toto bylo mé první setkání s Cimrmanem a mohu říci, že setkání prošlo skvěle. Bavila jsem se při dívání byť jen na divadelní záznam. Sem tam jsem se i zasmála a některé hlášky mě i dost pobavily. A i přes drobné nedostatky bych vskutku brala hliníkové zuby.

★★★★☆





 
Švadlena
Narazila jsem na ni v televizi a po pár minutách mne natolik zaujala, že jsem to prostě musela shlédnout. Zprvu jsem si říkala, že to asi bude snaha o film s prvky komedie, jenže jak se děj posunul dál, zjistila jsem, že to komedie vskutku není. I přesto, že konec byl vážný, mě pobavil.

★★★★☆


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.