Jak jsem se zbláznila


Autor: Ivanka Devátá
Nakladatelství: Motto
Žánr: Humorné
Počet stran: 224 stran
Obsah:
Ani v blázinci není o humorné situace nouze. Alespoň v knize Ivanky Deváté, která se nakonec v této instituci ocitla. A vy se dozvíte, jaká dlouhá cesta ji tam přivedla a co tam zažila.

~~~

 Už jen název mě zaujal a ještě obsah mi dopomohl, aby mě kniha zaujala. Popravdě přečetla bych si ji tak či tak, protože jsem už od autorky pár knih četla, a ty nebyly vůbec špatné a docela mě bavila. Tím jsem si vsadila i na tuto knihu a povedlo se.

Jestli očekáváte, že hned za pár stránek si přečtete o blázinci, mýlíte se. Blázinec se vyskytne až za velmi dlouho. Nejdříve se ovšem pomalu dozvídáme, jak to k tomu spělo a co všechno k tomu dopomohlo. Popravdě, mít taky takového souseda, i já bych se z něj zbláznila.

Co není fajn, co není prima, a pokud je boží, pak dopuštění, je Ctirad Vaněček.

O pobytu na blázinci není mnoho stránek, ale za to je velmi zajímavý. Dozvědět se jaký to tam bylo a její názory na lidi. Což se zdáli být i docela fajn. K tomu jak to tam i probíhalo. Zase na jednu stranu je mi jí i líto, že tohle musela prožít. Opravdu chudinka.

Kniha není tak temná, jak se asi může zdát z recenze. Naleznou se tam světlé chvilky, které jsou úsměvné a milé. Sem tam autorka hovoří i se čtenářem, pokládá otázky, či navrhuje, aby chvilku posečkal, že je to zajímavé.

★★★☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.