Assassin's Creed


Originální název:  Assassin's Creed
Autor:  Anthony Del Cor, Conor McCreery, Neil Edwards
Rok vydání celosvětově: 2016-2017
Nakladatelství: Crew
Díly: 3
Obsah:
Obyčejný život Charlotty De La Cruzové se obrátí vzhůru nohama, když ji okolnosti zničehonic vrhnou přímo do šerého světa bratrstva asasínů a učiní z ní součást jejich staletí starého soupeření s řádem templářů.

~~~

Nebyla bych to já, kdybych nakonec nevyzkoušela si přečíst pár komiksů velice známé série. Přece jen dříve jsem už viděla film, který mne trochu zaujal a tudíž by mi mohl přijít zajímavý i komiks. Tak jsem se do něj nakonec pustila. Výběr byl zcela náhodný, a tak jsem skončila u tohoto.

Jsem docela ráda, že to není o něco delší. Všimla jsem si, že mne určité úseky ani nebavily. Popravdě bylo jich víc, než jsem čekala. Co mě vyloženě bavilo, bylo Zapadající slunce, kdy se Charlote dostala do minulosti své předchůdkyně. Ovšem realita mě pro změnu nebavila.

,,Sice taky tvrděj, že si odřezáváte malíčky... Ale to je jedno, jdu do toho!"

Když to vezmu kolem a kolem, jediné, co se mi na tom líbilo, byla minulost. Chování jejích předků, i když ten poslední, co se objevil v Návratu domů, mě neoslovil. Trvalo mi, než jsem to dokázala přečíst. Ale za to, že minulost byla zde slabá, realita se naopak povedla.

Nevím, zda budu číst další komiksy, které se týkají asasínů. Jakožto jsou něčím zajímavé a přece jen bych jim nakonec jednou mohla dát šanci. Třeba mě tentokrát více chytí než tato série. Uvidí se tedy.

A na konec vám sem dávám obálku posledního dílu, což je pro recenze komiksů a mang typické. Přece jen obálky jsou převážně stejné a málokdy se najde výjimka, která by toto pravidlo nepotvrzovala.

★★☆☆☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.