Chci si přečíst #06

Série: Nástroje smrti
Díly: Město z kostí, Město z popela, Město ze skla, Město padlých andělů, Město ztracených duší, Město nebeského ohně
Autor: Cassandra Clare
Nakladatelství: Knižní klub
Žánr: Fantasy, Young Adult
Počet stran: 462 stan (průměr)
Obsah:
Příběh pojednává o šestnáctileté dívce Clary Fray, která se stane svědkyní vraždy, kterou spáchají 3 mladí lidé se zvláštními tetováními na těle a které vidí jen ona. Mrtvé tělo pak ještě k tomu zmizí a tři tajemní lidé jí prozradí, že to byl démon. Clary se snaží na tento zážitek zapomenout, když ale někdo unese její matku a na ní zaútočí nějaké podivné stvoření, objeví nový svět plný Lovců stínů, vlkodlaků, upírů, víl, čarodějů, andělů a démonů...




x - čeká na přečtení (1.-6. díl)

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jo? Skvělé, tak to jsem si pořádně jistá, že mě bude bavit. :D

      Vymazat
  2. Jé, nejsem sama, kdo tuhle sérii ještě nečetl :) Zatím jsem četla jen první díl a pak Paní půlnoci. Nástroje smrti byli spíše průměr, ale Paní půlnoci se mi moc líbila :) Tak ať se k této sérii brzy dostaneme .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, držím nám palce, abychom si ji brzy přečetly. Hlavně aby série byla skvělá. :)

      Vymazat
  3. Ještě jsem od CC nic nečetla a vím, že se líbí jak u nás tak v zahraničí (tam mi přijde že je to ještě větší hit než u nás...:-D), takže se určitě jednou na její knihy vrhnu.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě půjdu zkusit díky tomu, že je to velmi populární a slyšela jsem, že je to velmi dobré. :) Tak ať tě knihy od ní baví. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.