Enthuiny divácké zážitky - Duben 2019

Zdravím čtenáři,
tento měsíc u mne byl plný filmů a dokonce dvou seriálů. Převážný počet filmů mi přišel takový průměrný, ale docela se mi líbil. Ovšem najdou se výjimky, jako je Endgame, která mě pořádně nadchla a prostě jsem si ji nenechala ujít.

Když nad tím uvažuji, tak v dubnu jsem se pořádně vrhla ještě na další seriál, Gotham, který tu ovšem není zmíněn, jelikož ho zatím nemám dokoukaný. Do konce mi chybí dvě série a zatím jsem dost spokojená. No a co vy? Zaujal vás některý z filmů?



 
Jak vycvičit draka 3
Z tohoto dílu cítím rozčarování. Byla jsem na něj dost natěšená, ale jaksi mi to nepřišlo ono. Mohu říci, že konec byl velice zajímavý a vůbec ne takový, jaký jsem si představovala. Takže dá se říci, že mě trošičku zklamal. Co se mi ovšem na celém filmu líbilo, byl vývoj vztahu mezi Astrid a Škyťákem.

★★☆☆☆




 
Aquaman
Na Aquamana jsem slyšela převážně dobré ohlasy, a tak jsem se do něj nakonec pustila. A mohu říci, že to nebylo špatné. Nemohu říci, že by mě příliš nadchl, ale bylo fajn dozvědět se o něm něco. Filmu nemohu vůbec nic vytknout, mě osobně přišel takový průměrný a hlavně koukatelný.

★★★☆☆





 
Čertoviny
Taková krásná pohádka, u které můžete vypnout. Sem tam se pobavit nad různými scénkami. A hlavně není nad to vidět čerty, kteří konají dobro místo obvyklého zla. Jsem ráda, že jsem tuto pohádku viděla, byla převážně úsměvná.

★★★☆☆





 
Fakjů pane učiteli 3
Kdo by řekl, že už je 3. díl? Jaksi mi to uniklo, a ani jsem netušila, že ho i udělají. Řekla bych, že tento díl je mnohem lepší než předchozí. Víc se mi líbil a též jsem se u něj i více pobavila. Velkým plusem je, že se nakonec dozvíme, jak to s postavami skončilo. A vlastně je i vidět, že už žádná pokračování nebudou. Opravdu zdárně ukončený filmový "seriál".

★★★☆☆




 
Očista: Anarchie
Další díl, který se týká "svátku" Očisty. Tentokrát ovšem se dění odehrává přímo na ulicích, což vzbuzuje větší adrenalin. Já si oblíbila hned tři hlavní hrdiny a po celou dobu jim držela palce, ať to s nimi dobře dopadne a já si mohu oddechnout. Řekla bych, že Anarchie je o něco lepší než samotná Očista. Pokud vás zaujal předchozí film, určitě zkuste i tento. 

★★★☆☆




 
Captain Marvel
Jak jsem povědomě tušila, že mě tento film moc nezaujme, tak se i stalo. Jeho sledování mě moc nebavilo a radši jsem si při tom něco dělala. Což na jednu stranu bylo fajn se dozvědět původ nové hrdinky, ale celkově mě to nechytilo. Takže doufám, že alespoň vám se bude o mnoho líbit. 

★☆☆☆☆





 
Avengers: Endgame
Tohle jsem si opravdu nemohla ujít, ne po Infinity War. A bylo to naprosto úžasné, jsem naprosto spokojená s celým filmem. Úplně mě to překvapilo, jelikož jsem čekala cokoli, ale tohle ne. Navíc bych řekla, že tam mají jednu věc skvěle vymyšlenou, ale prostě nemůžu nic víc říci, abych vám nezkazila zážitek. Po dlouhé době jsem byla opravdu velmi spokojená. 

★★★★★




Začalo to karafiátem
Ani nevím, jak tady začít. Dá se říci, že je to taková oddechová komedie, u které si můžete odpočinout. I když sem tam se budete divit nad chováním postav a pak následným, ale pořádným zapletením. Což ale film pobaví. Bohužel plakát film nemá.

★★★☆☆


Seriál 


 
Skvrna
Tenhle seriál je docela těžký pořádně ohodnotit. Hodně dílů bylo slabých, ale čím více se blížil ke konci, tak se pro změnu zlepšoval. Ale bohužel to byly tak poslední dva díly z osmi. Nápad byl tedy zajímavý, že dospělí vymřou na záhadnou nemoc.

★☆☆☆☆





 
Vodník 
Kratičký třídílný seriál, který mě velmi bavil. Při každém díle jsem podezřívala každou druhou osobu, až jsem se na konci dozvěděla, že jsem se ani v jednom případě netrefila. Co se mi dost líbilo, bylo navrácení se zpět do minulých situací, aby se člověk něco dozvěděl a pak mu vyvstaly další otázky.  Za mě se jedná o dost povedený mini seriál. 

★★★★☆

10 komentářů:

  1. Na Jak vycvičit draka 3 se chystám, má výborné hodnocení, tak snad mě zaujme víc než Tebe. Na všechny komiksy jsem chodívala do kina, teď nějak nezvládám, takže krom Aquamana musím zbytek zkouknout.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude mnohem více líbit. :) Já pro změnu doháněla Captain Marvel, abych pak mohla jít v klidu do kina na Endgame. :)

      Vymazat
  2. Na Vodníka jsem také koukala. Sice jsem neviděla první díl, což mě mrzí, ale pochytila jsem to :D . Taky jsem se vůbec netrefila. Ten konec, kdy to bylo celý zrekapitulovaný, mě dostal. Mohli to všichni vidět! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, prostě ke konci takový: "Vždyť je to jasný, že to měl být on." :D Ale teda ten seriál se dost povedl. :D

      Vymazat
  3. Ako si vycvičiť draka je moja srdcovka! Asi nebude prekvapivé, že som v kine poslednú pol hodinu preplakala... Ja sa na tú rozprávku ani kriticky nedokážem pozerať :D Skrátka daj mi pukancu, colu a dám si maratón :D Och a ešte vreckovky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se ti nedivím, ačkoli pro mě srdcovkou je pouze první díl. :D Ale je to krásná pohádka.

      Vymazat
  4. "Captain Marvel" mi přišla trochu nedotažená. Skvěle vykreslené prostředí, ale hlavní hrdinka nebyla nic moc. Taková nafoukaná blondýnka, co si o sobě trochu moc myslí.. :D Na "Endgame" jdu zrovna za chviličku a šíleně se těším! :)

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak nějak, na Captain Marvel mi něco nesedělo a vůbec jsem si ji nedokázala oblíbit. :/ Doufám, že se ti Endgame líbila. :)

      Vymazat
  5. Jak vycvicit draka byla fakt slabota. Aquaman se mi libil. A Marvelovky me teprve cekaji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy, čekala jsem fakt něco lepšího. Doufám, že se ti Marvelovky budou líbit. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.