Deadpool


Autor: Brian Edmund Posehn, Gerry Duggan
Rok vydání celosvětově: 2013 - 2015
Nakladatelství: Crew
Série: Deadpool
Počet dílů: 6
Žánr: Komiks
Počet stran: 140 stran
Obsah: 
Deadpool bere všechny zakázky, takže kývne i Mefistovi, který chce, aby mu někdo našel uprchlé duše. Jenže dá se věřit ďáblovi? Nebo spíš - dá se věřit Deadpoolovi? Vyhrábnou se i staré, zapomenuté příběhy s Deadpoolem ze sedmdesátých let. (Netvrďte, že v té době ještě neexistoval – samozřejmě, že existoval, jen se nám to vláda a Marvel snaží zatajit!)

~~~

Ani nevíte, jak dlouho jsem toužila napsat celkovou recenzi na tuto sérii Deadpoola. Už je to nějaký pátek, co jsem četla 5. díl a tudíž musela čekat i na poslední, abych toto mohla napsat. Nakonec den D nastal, kdy jsem se vrhla na Deadpoola, a na následnou recenzi. Řeknu vám, že jsem se zprvu obávala, že si moc věcí pamatovat nebudu, ale opak je pravdou.

Popravdě, mám rada Deadpoola a v kinech jsem si ho nenechala ujít, takže to platí i pro tuto sérii. Jakmile jsem zjistila, že se vydává, šáhla jsem po ní a zkusila jeho komiksovou verzi. Je to pořádně barevné a šílené. A to je na tom skvělé. Ale sem tam se našla hluchá místa, která mě tedy moc nebavila.

Každý svazek komiksu má něco do sebe. Pokaždé Deadpool musí něco udělat, aby buď pomohl někomu, či ochránil. A to je pro něj trošku netypické, přece jen je to pořádný anti-hrdina. Navíc si užijeme Deadpoolovy nové lásky, která není obyčejnou ženskou. Vůbec se tomu nedivím, ti dva se k sobě ale velmi hodili a teda fandila jsem jejich vztahu.

Ze všeho mi ale nejzajímavější přišla ta část, která se týkala Severní Koreje a jejích mutantů. Komiks mě velice bavil a četlo se to naprosto skvěle. Hned jako další byli Mrtví prezidenti, kde jsme se setkali s hlavními postavami. To se mi hned na žebříček vyšplhala agentka Preston, která nijak nenudila a dokázala vycházet s Deadpoolem, což tedy dá dost zabrat.

Jen poslední svazek mě moc nebavil. Jakožto dalo se to dobře přečíst, ale jaksi to nebylo ono. Vypadá to, že předchozí svazky daly moc vysokou laťku a tento je nedokázal vyrovnat či překonat. Spíše takové průměrné zakončení. Až na Shiklah, která slibuje možné pokračování.


A jak to u sérií obvykle dělávám, tak zde přidávám poslední obálku 6. svazku, kterým je tato série zakončena. Zahraniční verze jsem nepřidávala, většinou mají stejné, ale dá se najít i jiná verze.

★★★★☆

8 komentářů:

  1. Nezvyknem čítať komiksy, ale Deadpoola mám neobyčajne rada a preto by som tomu možno dala šancu :) Každopádne, pekný článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto za pokus nic nedáš. :) A tenhle Deadpool je fajn na přečtení. Je bláznivý tak, jak má být. Navíc se tam setkáš i s pár známými postavami z Marvelu. :)

      Vymazat
  2. Ja a komiksy zatiaľ nie sme veľký kamoši, ale rozhodne to plánujem napraviť :) Možno práve Deadpool ma presvedčí, keďže ho mám naozaj rada, tak by som s ním mohla začať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus auvidíš. :) Vím, že takto pár lidí díky Deadpoolovi začalo číst komiksy. Možná z prvu bude nezvyklé, že se začne příběhem z 20. stol., ale nakonec to mi pak na tom přišlo dobré. :D

      Vymazat
  3. Stejně jako holky v komentářích nade mnou nejsem velký fanda komiksů, ale protože jsem plně odhodlána někdy přečíst nějakou mangu, tak se můj názor třeba změní. Obávám se však, že Deadpool nebude zrovna podle mého gusta. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto určitě zkus mangu, zatím mě žádná z nich ještě nezklamala, což ohledně komiksů bych řekla, že je to těžší. :D Tak či tak závisí na výběru. :)

      Vymazat
  4. Deadpoola mám hrozně ráda jako film :) Ale komiks jsem ještě nezkoušela, celkově je čtu jen zřídka. Ale v případě Deadpoola snad udělám výjimku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Filmy mám taky hodně ráda, proto jsem zkusila i komiks, když u nás začal vycházet. :) Uvidíš, jak tě komiks popřípadě zaujme. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.