Chci si přečíst #08

Název: Blackout  
Autor: Marc Elsber
Nakladatelství: Omega
Žánr: Román, Sci-fi, Thriller
Počet stran: 376
Jednoho chladného únorového dne zhasnou světla v Itálii. A nejen tady. Chvíli nato ve Švédsku, pak v Německu, Francii, Rakousku, Belgii a Holandsku. Všude v Evropě se hroutí elektrická síť, přestanou fungovat výtahy, metra uváznou v tunelech...Italský bývalý hacker a programátor Piero Manzano věří, že ví, kdo je za to zodpovědný, a tak se to snaží sdělit odpovědným orgánům. Ale nikdo mu nevěří. Až francouzský komisař Europolu François Bollard je ochoten ho poslouchat.Ale když mladá a atraktivní novinářka Lauren Shannon objeví, že z Pierova počítače byly odeslány podezřelé emaily, začne klást nepříjemné otázky, a Bollard jej začne podezřívat. Manzano má proti sobě mazaného a neviditelného soupeře a je z něj lovná zvěř. Mezitím se situace v ulicích stává stále více dramatičtější. Zdá se, že v Evropě nic nefunguje. Několik evropských jaderných elektráren je v kritickém stavu a ohrožují životy milionů lidí. Závod s časem začíná. Závod, který lze jen stěží vyhrát.

× - čeká na přečtení

 

14 komentářů:

  1. Presne táto kniha mi už bola doporučovaná a mám ju taktiež na zozname. Téma diela je veľmi zaujímavá a určite ťažká na spracovanie, tak som zvedavá, ako sa s tým autor pohral :) Každopádne dúfam, že sa k nám kniha dostane čím skôr a som zvedavá, ako nás zaujme...maj sa krásne!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem též zvědavá, ale myslím si, že za to přečetení určitě bude stát. :) Též se měj krásně. :)

      Vymazat
  2. Docela bych si teď něco temnější přečetla. Za pokus to stojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano. Doufám, že se ti to pak bude líbit. :)

      Vymazat
  3. Pokud by šlo o můj názor, tak ti knihu rozhodně všemi 10 doporučuji. Velmi se mi líbila a kniha nám tak nějak ukazuje situaci, která by mohla v reálném světě opravdu nastat. Je to až trochu děsivé, ale to ta pravdivost a realita se mi na knize velmi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě? Díky tobě mě ta kniha tolik zaujala, že se dostala do Chci si přečíst. :D Takže jsem na ni hodně zvědavá. :)

      Vymazat
  4. Nebylo to špatné, zajímavé téma, dobré zpracování... Akorát mě z toho moc nemrazilo. Přišlo mi to docela klidné, na to co se odehrávalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To začínám být na knihu čím dál víc zvědavá. Snad se k ní tedy brzy dostanu. :)

      Vymazat
  5. Jsem ve stejné fázi. Mám ji doma už asi rok a ještě jsem se k ní nedostala. Plánuju ji na tohle léto 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom opravdu stejně. :D Též bych se k ní chtěla dostat toto léto. :)

      Vymazat
  6. Prvýkrát o nej počujem. A vyzerá zaujímavo, nechápem, ako mohla takáto kniha minúť.... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky minula, což se taky divím. :D Ale doufám, že se k ní brzy dostanu. :)

      Vymazat
  7. O knize bylo jeden čas slyšet snad všude. :) Já knihu nečetla a ani se na ni v nejbližší době nechystám. Tobě ale přeju, ať se k ní brzy dostaneš a ať jsi z nadšená. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.