Enthuiny divácké zážitky - duben 2020

Zdravím čtenáři,
tento měsíc zde nemám tolik filmů, jelikož jsem se převážně soustředila na seriály. Sem tam jsem pokračovala v rozkoukaných a rozjela jsem nové, jakožto je South Park. Hodlám v tom pokračovat i další měsíce. Jen bych se teď nejradši zase chtěla zaměřit na Hru o trůny.
Jaké filmy jste viděli vy?


 
 
Hunger Games: Síla vzdoru 2
Ačkoli se to může zdát netypické, nikdy jsem nedokoukala Hunger Games. Zbýval mi k tomu jen tento film. Ale po nalákání blízké osoby na celou sérii, jsem ji nakonec i dokoukala. Věděla jsem celou dobu, co se stane, jelikož knižní předlohu už mám dávno načtenou. I tak jsem si film poměrně užila a místy byla i napjatá.

★★★★☆






 
Bloodshot
Na film jsem byla zvědavá od chvíle, co jsem zahlédla trailer. Vypadalo to moc zajímavě, a taky, že to zprvu bylo. Jenže mě to po chvíli omrzelo a film mě už tolik nebavil. Jaksi jsem čekala něco akčnějšího a něco, co mě pohltí. Prostě průměrný film, na který se mi stačí podívat jednou.

★★★☆☆





 
Orel Eddie
Mám ráda tyto filmy, hlavně díky Barvě závodu. Takže jsem byla dost zvědavá na tento film. Jakožto film mě bavil, ale někdy mě bolelo chování hlavního hrdiny. Při sledování jsem se sem tam i zasmála. Vlastně jsem si po filmu ještě něco dohledávala o Eddiem. Až natolik mě zaujal.

★★★☆☆





 
Chlapec v pruhovaném pyžamu
Před filmem jsem stihla přečíst nejdříve knihu a pak se pustila do samotného filmu. Příběh to byl krásný a dobře ztvárněný. Hodně se mi líbil a klidně bych se na to podívala i znovu. Asi to bude znít otřepaně, ale kniha byla pro mě lepší, protože na mě měla mnohem větší dopad.

★★★★☆




Seriály


 
Mimi šéf: zpátky ve hře
Díky Nataše jsem zjistila, že existuje i seriál. Podívala jsem se na něj a docela se mi líbil, ale musím zmínit, že pro mě zatím byla nejlepší třetí série. U sledování jsem se dost bavila, ale též mi sem tam šel na nervy Timothy. Takže na to musí být chuť, aby to člověka bavilo.

★★★☆☆





 
Too Hot Too Handle
A za tento seriál vděčím Mrs. Jungové, u které jsem to našla na Insta. No, nedalo mi to a šla jsem se na něj podívat. A řeknu vám, co všechno ti lidi nevymyslí. Při sledování jsem se sem tam divila, co všechno dokážou lidé vypustit z úst, a též i jak se zachovat.

★★☆☆☆

14 komentářů:

  1. Hunger Games miluji a to jak v knižní, tak filmové podobě, i když poslední část filmu se mi nelíbila. Na Bloodshota se chystám.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zvědavá, co na něj řekneš, a zda se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  2. On je seriál Mimi šéf?!? To je pro mě novinka, děkuju za informaci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co. :) Já se sama divila, že něco takového je. :D

      Vymazat
  3. Vidím, že podobně jako na poli literatury ztrácím i ve filmech přehled o tom, co vychází. Nejspíš začínám stárnout. :D O Hunger Games jsem slyšel hodně, ale stále jsem se neodhodlal je číst ani se na ně podívat. Nějak mě tenhle žánr moc neříká. Mám rád komiksovou podobu Battle Royal, která je příjemně úchylná a současně ukazuje zvrácenost společnosti a politického režimu. Poslední film, na který jsme se v minulém měsíci se ženou dívali, byl Atlas Mraků a pořád z něj mám velmi rozporuplné pocity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, ve filmech taky nemám přehled a povětšinou kouknu na to, co je aktuální či na youtube si zadám nejlepší filmy za rok. :D
      Atlas mraků jsem taky viděla a já si ho dost oblíbila. A zrovna nedávno jsem se na něj znovu podívala a stále stejné nadšené pocity. :)

      Vymazat
  4. Baby Boss je super seriál :3 Asi si znova pozriem nejakú časť :D Zatiaľ odolávam Too hot too handle, ale som prekvapená, koľko ľudí tomu už prepadlo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Propadnout se tomu dalo snadno. Za to může ta zvědavost, o čem to je a jaké to je. :D

      Vymazat
  5. Díky za tip, mrknu na Minišéf :-)
    gooodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Na chlapce v pruhovaném pyžamu jsem koukala asi posledních pět minut. Takové filmy moc nevyhledávám. Orla Eddieho jsemjsem taky viděla. A musím říct, že mi přišel jak nějaký retard. Asi to nebylo zrovna nejlepší ztvárnění...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsi jediná, taky mi tak přišel. Jakožto beru to za film, který jednou bohatě postačí a víckrát už ne. :)

      Vymazat
  7. Přiznám se, že HUnger Games jako film mě celkem zklamal. První díl byl super a pak to šlo strašně dolů. Kniha je tedy ale topka, jen mě zklamalo, jak nakonec dopadne její sestra ....:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nijak nezklamalo, hlavně, když se jedná o velký časový úsek, kdy jsem knihu četla. :D To mi bylo taky moc líto to s její sestrou.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.