Captain America



Autor: Ed Brubaker, Steve Epting, Mike Perkins
Nakladatelství: BB Art
Série: Captain America
Počet dílů: 3
Žánr: Dobrodružné, Komiks
Průměrný počet stran: 374 stran
Obsah:
Život jedné legendy. Smrt jednoho snu. Příběh Eda Brubakera zachycuje strhujícím způsobem všechno, co byste měli vědět o hrdinovi jménem Captain America. (zkráceno)

~~~

Po delší chvíli se vracím ke komiksu a teda neřeknu vám, proč zrovna jsem si vybrala zrovna tohoto hrdinu. Když to vezmu, tak z MCU jej zrovna moc nemusím a nepatří zrovna mezi mé oblíbené hrdiny. Navíc jeho filmy mě fakt nebavily. To samé jsem tedy očekávala od komiksu, ale povím vám, byla jsem z toho příjemně překvapená. Komiksový Captain America se mi hodně líbil.

Ze začátku to má pomalý rozjezd a mohlo by to i čtenáře odradit od čtení. Též jsem měla ten pocit, a když jsem překonala ten zlom, tak mě kniha začala nesmírně bavit a za chvíli jsem to měla přečtené. A že mě to teda dost překvapilo. Dočkáte se zde akčních scén i těch, které jsou poměrně klidnější, ale i scén, kdy někoho hledají.

Když to vezmu, z celé série byla nejlepší druhá kniha. Ta měla v sobě hodně akce a měla též i zajímavý příběh. Díky tomu bylo těžké se od knihy odtrhnout, takže vám příběh hrozně rychle uteče. Třetí kniha ovšem o něco více pokulhávala. Přistihla jsem se, že u některých scén jsem se trošičku nudila a měla jsem chuť knihu odložit. Bohužel, ne že by to bylo jednou, ale stalo se mi to víckrát. Hlavně ty scény byly smíchané s těmi zajímavými. Takže mě to chvílemi nebavilo a zase chvílemi mě to hodně bavilo.

Ať se stane cokoli, je tohleto jenom začátek..."

Ráda bych se vám tu rozpovídala o postavách, konkrétně o jedné, kterou jsem si oblíbila. Ale to udělat nemohu, protože bych něco prozradila, a to vám opravdu nechci udělat. Jen mohu říci, že mě potěšilo, že se tam objevily i jiné postavy. Což jedna mě trošičku naštvala, ale jinak jsem je měla ráda. Byli dobře napsaní.

Co se mi na knize dále líbilo, byla kresba. Vypadá velice realisticky a nevyskytují se zde žádné divné proporce. Takže se na ni dá dobře dívat a to hlavně u bojových scén, kdy je zachycen samotný akt boje. A myslím, že zrovna tyto bojové kresby jsou na knize to nejlepší. Je vidět, že si na tom dali všichni záležet.


Různé verze obálek zde neřeším, protože se obálky komiksů převážně nechávají stejné. Proto vám sem přidávám obálku třetího dílu. A na samotném vrchu recenze pro změnu máte první díl.

★★★★☆

19 komentářů:

  1. Hm a je to pochopiteľné aj pre nečitateľov komiksov? Lebo inak to znie dobre.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je. Taky jsem neznalec komiksů Marvel, spíše mám informace z MCU, ale příběh se dal pochopit a při čtení jsem netápala. :D

      Vymazat
  2. Tak já teda Marvel miluju, ale komiksům jsem na chuť nepřišla. Přeci jen je pro mě lepší pozorovat film než číst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto k těm komiksům nemám taky takový vztah jako k filmům. :D

      Vymazat
  3. Jéé som rada, že nie som sama, kto z tohto filmového hrdinu nie je tak úplne nadšený :D Ale komiks znie zaujímavo, možno mu niekedy dám šancu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom vážně nejsi jediná. :D Znám ještě pár dalších lidí, co kapitána nemusí. :)

      Vymazat
  4. Komiksy jsem sice objevila, ale nějak jsem je zase přestala vyhledávat. Tohle zní ale zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně chodím jednou za čas, ale to u fakt musí být. :D

      Vymazat
  5. Já ani netušila, že je kniha, ale filmy obecně od Marvelu mám ráda :-) Moc děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovšem musí se počítat s tím, že kniha se dost liší od filmů. :) Není za co. :)

      Vymazat
  6. Moc pěkná recenze. :) Někdy je oříšek napsat to tak, aby člověk neco neprozradil... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu. A zrovna když jde o něco s čím by se člověk rád podělil. :)

      Vymazat
  7. no zrovna toto nie je pre mňa :D ja si moc nefrčím týchto superhrdinov :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to naprosto chápu. Každý má rád něco jiného. :D

      Vymazat
  8. Tenhle komiks mi úplně unikl! Moc děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak filmy jsem viděla, ale ke komiksům jsem se ještě nedostala. Marvel ale zbožňuju a Captain America patří mezi mé oblíbené postavy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já k nim zatoulám jen zřídkakdy. To už musí být na to nálada. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.