Romeo, Julie a tma


Autor: Jan Otčenášek
Nakladatelství: Omega 
Žánr: Válečné, Romantické
Počet stran: 168 stran
Obsah: 
Novela o tragickém příběhu studenta Pavla a židovské dívky Ester v období heydrichiády. Pavel Ester potkává ve chvíli, kdy se ona chystá na transport do koncentračního tábora. Schovává jí u sebe v domě...

~~~

Opravdu pěkná kniha, která netrvá dlouho na přečtení. Přece jen to není moc stránek a navíc děj rychle odsýpá a vás zajímá, jak to bude dál. Co se s hlavními hrdiny stane. Zda to vše skončí dobře a všichni budou žít živi a šťastni.


Popravdě název knihy se k danému ději velmi hodí. Chápu proč to tak je a možná díky tomu se mi ještě více kniha líbí. Též chci říci, že jména hrdinů mi dopomohla k tomu, že jsem si představovala známé lidi, než ty, jež tam byli popsáni. Naštěstí to ale nebylo na dlouho a dokázala jsem se vrátit k původním hrdinům a jejich charakteristice.

Zpočátku jsem si říkala, že mi dost chybí popis Esterina dne. Chtěla jsem vědět, jaké to pro ni bylo. Nic nedělat a jen čekat než Pavel za ní dorazí. Něco málo mi k tomu dopomohlo to, že jsem měla přečtený "Deník Anny Frankové". Dlouho jsem ale nečekala a nakonec se daný popis objevil ke konci knihy.

A hlavně ten konec. Ten byl opravdu povedený a dosti se mi líbil. Vše, co se tam dělo. Moje chuť pár lidí zavraždit, včetně Estery. Dokonce jsem si pomalu i rvala vlasy. Kdyby se jen udělalo něco jiného, všechno by mohlo dopadnout naprosto jinak. Ale to je jen slovo kdyby...

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.