Malujeme s Enthu # 1

Zdravím čtenáři,
říkala jsem si, že když ty obrázky dávám na Insta, tak je stejně tak mohu dát sem a trošku pozměním všední a typické články na blogu. Vůbec neplánuji, že by to mělo být nějak často. Prostě pokud na to vyjde čas, tak sem něco přidám.
Jak můžete vidět, soustředím se teď na sovičky, jelikož bych chtěla mít alespoň jedny antistresové omalovánky hotové a ne jich mít vypracovaných hned několik. Jakožto zatím se mi to daří a jsem zvědavá, jak mi to půjde dál.
Co vy a antistresové omálovánky? Ještě je jednou za čas vybarvujete?








22 komentářů:

  1. Já poslední dobou vybarvuji dost, už mám asi třetí omalovánky v řadě, a nejraději mám ty se zvířátky :-) sovičky miluje moje sestřenka, má i na zahradě sošku a tak podobně po baráku :-) Je to nádherný. To bys jednou i vydala jakou omalovánky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně mám nejraddši postavy. Vždy mě baví vymýšlet barvu vlasů a dělat různé kombinace. :D
      Popravdě, tyto jsem sehnala asi tak před pěti lety v levných knihách. :)

      Vymazat
  2. Mám doma ještě pár omalovánek, které chci domalovat v co nejbližší době. Je to parádní relax, vždycky zapomenu na okolní svět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tebou souhlasím. Krásně si od nich odpočinu, jen je na to potřeba nálada. :)

      Vymazat
  3. Nějaké omalovánky mi tady leží, ale byly spíš určené do školy, kdybych se náhodou nudila, teď při učení na to nemám moc času a spíš se do toho ani nehrnu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já ve škole zase radši čmárala do sešitu. :D

      Vymazat
  4. Tyhle omalovánky vypadají moc pěkně. :) Připomněla jsi mi, že už jsem se opravdu dlouho žádnému antistresovému vybarvování nevěnovala. A spoustu mi jich leží napůl hotových v šuplíku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mi v šuplíku leží velké množství. :D Proto jsem se alespoň hecla na Sovy. :)

      Vymazat
  5. Pěkné, já mám rozpracované omalovánky z Alenky v říši divů, ale už dlouho jsem na ně nesáhla, díky za připomenutí, že bych se k nim mohla vrátit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co. :) Nad Alenkou jsem rozmýšlela, zda pořídit. Ale pak jsem ji zavrhla, že toho mám hodně. :D

      Vymazat
  6. Vyzerá to krásne a určite to je fajn voľnočasová aktivita, pri ktorej sa dá dobre oddýchnuť :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je detailu, to uz je na pomezi relaxu ne? :-D
    Jinak ja mam doma asi pet nebo sest omalovanek a vsechno rozdelany, prace na nekolik let :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy. :D Pokud si nedokážu představit přesně, jak to bdue vypadat, tak to ihned odkládám, jinak by nebyly relaxační. :D
      To nejsi jediná, taky toho mám hodně. :)

      Vymazat
  8. Neumím kreslit a vybarvování mě moc neba. Obdivuji každého, kdo se do něčeho takového pouští. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, já jsem chtěla antistresové omalovánky kdysi, ale pak jsem si je nějak nekoupila, už ani nevím ten správný důvod. Ale dávala jsem je tenkrát i kamarádce k narozeninám a ta si je pochvalovala, dokonce si jich od té doby ještě několik koupila. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeb si je ještě pořídíš. Nikdy nevíš. :) Tak to je pěkný. :)

      Vymazat
  10. Ty jsou pěkné, hned bych si nějakou vybarvila. :) Doma mám omalovánek hodně, ale už dlouho jsem se k žádné nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Tak snad se k nim brzy dostaneš, až budeš mít na ně chuť. :)

      Vymazat
  11. Krásné sovičky :-) Já mám ráda antistresové omalovánky, ale dostala jsem se do fáze, kdy jich mám rozdělaných několik, tak se snažím se teď soustředit a malovat jen jedny.

    nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máme stejné. Také se soustředím na jedny. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.