Knižní čas - červen 2021

 Zdravím čtenáři,
 opět po pauze se vracím. V mezičase, co jsem tu nebyla, jsem se stěhovala do bytu, takže jsem vůbec neměla čas na čtení, natož na blog. Až teď jsem plně nastěhovaná a řekla bych, že i docela přivyknutá na bydlení. Co jsem tak koukala, tak červen byl převážně ve znamení mang a komiksů, a teda je vidět, že jsem se do nich pořádně pustila.
 


 
Nejlepší kniha
Útok titánů 26 - Hajime Isayama
Upřímně, poslední dobou u každého nového dílu Útoku titánů prožívám chvíle, kdy během čtení, a po dočtení zírám jen do prázdna, jak se to snažím strávit, co se v tom odehrálo. Větší zvraty jsem snad ještě nikde neviděla a ani nečetla.
 





Nejhorší kniha
Tentokrát to tady vynechávám, jelikož nemám žádnou knihu, která by byla nejhorší. 



Největší překvapení
Svědectví o životě v KLDR -  Nina Špitálníková
To, co jsem se tam dozvěděla, jak někteří se snažili přežívat, a co se tam všechno dělo. Opravdu mě to místy dost šokovalo, a za mě se jedná o knihu, která stojí za přečtení.







Nejlepší hrdinka
Orange 5 - Ichigo Takano
Z těch hlavních hrdinek, o kterých jsem četla v červnu, Naho mi přirostla nejvíce k srdci. Možná, že i přesto, že je stydlivá, tak se snaží, aby to dopadlo jinak. Pro mě je to docela silná hrdinka, která má své chyby, a tak je realistická.






Nejlepší hrdina
Tokijský ghúl:re 8 - Sui Ishida
Když vezmu v potaz, čím vším si jedna určitá osoba prošla, a co všechno pak následovalo, tak za to si zaslouží můj obdiv. Nemohu říci, kdo, jelikož bych zásadně vyzradila děj, a dokonce několik svazků. Ale kdo zná, tak určitě uhodne, koho myslím.






Nejlepší obálka
Ateliér špičatých klobouků 4 - Kamome Shirahama
Abych pravdu řekla, tak každá z obálek Ateliéru špičatých klobouků se mi velmi líbí. Přijde mi, že z každé té obálky čiší na mě přímo magie.







Poslední rozečtená kniha
Šikmý kostel 2 - Karin Lednická
Ačkoli jsem na začátku, tak mohu říci, že se mi kniha zatím líbí. I když jsem zprvu měla trošku problém se zorientovat, kdo byl vlastně kdo. Tak jsem zvědavá, co tam bude dál.
 

8 komentářů:

  1. Tak to je tedy pořádná řada. :))
    Úplně chápu, že stěhování dá pořádně zabrat a na nějaké čtení už prostě nezbývá čas. :) Přeju hlavně ať se v novém bytečku líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oproti tomu, jak vypadal zprvu, tak teď je naprosto boží. S bytem jsem dost spokojená. :)

      Vymazat
  2. pěkná sbírka přečtených :) knihu od Niny Špitálníkové mi už doporučovala kamarádka :) no budu se muset na ni podívat :)

    Ať se v novém hezky bydlí a přeji jen samé krásné chvíle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, ačkoli údajně o něčem by se dalo polemizovat, ale kdo ví, kde je pravda. Za to přečtení to ale fakt stojí. :)
      Děkuji. :)

      Vymazat
  3. Šikmý kostel 2 jsem dočetla před měsícem, moc se mi líbil. Těším se na tvou recenzi :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále čtu a musím uznat, že je místy dost napínavý a některé části nechci číst, hlavně to jejich utrpení.

      Vymazat
    2. Je to strašné, čím si procházeli :'(
      Leník

      Vymazat
  4. Dobré, všechny mé oblíbené série :-)
    Teď jsem dočetla Šikmý kostel první díl a na druhý se chystám, Ze začátku jsem měla trochu problém se do knihy dostat, ale po několika stránkách už to šlo samo. I když ty příběhy lidí byly místy dost drsné...

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.