Zdravím čtenáři,
je vidět, že se na mě ke konci srpna podepsala angína, jelikož jsem skoro každý den při nemoci podívala na nějaký ten film. A vlastně je i vidět, že tentokrát zde přebývají oddechovky, u kterých jsem odpočívala.
Ale dá se říci, že v podobném tempu pokračuji dále, tak jsem zvědavá, kolik toho ještě uvidím v září za filmy.
Ulice strachu 1666
Zakončení filmové série Ulice strachu nebylo vůbec špatné. Fascinovalo mě, že se od přítomnosti dostávám hlouběji do minulosti. Jedno vyuzlení bylo velice překvapivé, a říkala jsem si, zda to myslí vážně. Konec k tomu byl velice napínavý, takže se za mě jedná o dost povedenou hororovou, filmovou sérii.
★★★★☆
The Good, the Bart, and the Loki
Na to jsem se musela podívat, už jen proto, že tam byl Loki. Je mi jasné, že film vznikl i kvůli stejnojmennému seriálu. Ale musím uznat, že jako kraťas je to pěkné a plusem je, že se v průběhu děje objeví několik postav Springfieldu jako hrdinové z Marvelu.
★★★☆☆
Gump - pes, který naučil lidi žít
O Gumpovi jsem toho slyšela hodně, hlavně v momentě, kdy vyšla kniha. Abych byla upřímná popularita knihy mě dost odradila od jejího čtení. Nakonec jsem se k filmu dostala skrz letní kino a nelituji toho. Je to opravdu moc kouzelný film, který člověka dojme a doufá, že to dopadne dobře.
★★★★☆
Vivo
Upřímně na začátku se mi ta pohádka velmi líbila, ale poté, co se tam objevila ta holčina, už mě to nebavilo. Bohužel mě ani pak nechytily písničky, a když jsem si je schválně poslechla v originálu, musela jsem uznat, že jsou mnohem, ale mnohem lepší. Takže ti z vás, kteří umí anglicky, či jim nevadí titulky, pusťte si to radši v angličtině.
★★☆☆☆
Rychle a zběsile 9
Můj osobní názor je ten, že Rychle a zběsile mělo už dávno skončit. Přestává to být uvěřitelné a v některé scény byly až moc přitažené za uši. Upřímně, nelíbilo se mi to, fale na jednu stranu se na to dalo koukat a sem tam byly vtipné průpovídky. Jen objevení se jedné postavy už bylo trochu moc a toho náznaku na konci filmu se také obávám.
★★☆☆☆
Stánek s polibky 3
To, co nebylo ukončeno ve dvojce, se zde protáhlo na celý děj filmu, přičemž zároveň byl přidán i bucket list Elle a Leeho, aby se tam něco dělo. Celkově třetí díl byl velmi průměrný a v některých scénách mě dost štvala Elle svým chováním. Nevadilo by, kdyby tuto filmovou sérii ukončili druhým dílem.
★★★☆☆
Cruella
U tohoto filmu jsem se zprvu obávala, jaký bude. Ale řeknu vám, to bylo překvapení. Děj byl velice poutavý, a hlavně jsem si díky němu oblíbila Cruellu. Ty různé módní návrhy a nástupy na scénu byly tak geniální. Určitě doporučuji všem, kteří se chtějí podívat na origin Cruelly. Jen jaksi ten konec mi trochu nesedí.★★★★★
★★★★★
Dívka z údolí
O tomto je těžké něco napsat. Prostě průměrný film o teenagerech žijících v 80. letech. Ti, kdo tato léta mají rádi a zároveň i muzikály, věřím, že by se jim Dívka z údolí mohla líbit. Já jsem si ji docela užila při tom sledování, jen škoda pro ty, kteří nerozumí angličtině, že film u písniček neobsahoval titulky.
★★★☆☆
Takový normální kluk
Pamatuji si, že se mi Taková normální holka líbila, a tak jsem šla rovnou i do remake filmu. Tentokrát se zde snaží udělat krasavce z kluka. A upřímně, remake se velmi vydařil a já si ho dost užila. Na odpočinkový den, či jen tak jako něco k večeru, je film perfektní.
★★★★☆
Výbuch
Na film jsem se podívala hlavně díky jeho popisku. No, nepodívali byste se taky, když se dozvíte, že zničehonic teenageři začnou vybuchovat? Zní to dost absurdně, vlastně i ten film trošku byl absurdní. Na jednu stranu byl i zajímavý, jen jsem byla zklamaná z toho, že jsem se vlastně o tom ani nic nedozvěděla.
★★☆☆☆
Black Water: Abyss
Včera jsem se podívala na akčnější film. Hororem to ani nazývat nebudu, jelikož mi to nepřišlo vůbec hororově laděné. Když už došlo na setkání s tou věcí ve vodě a bojem proti ní, tak to bylo slabé. Vlastně ani ten boj nebyl pořádně vidět, což byla škoda. Ale přišlo mi, že je docela blbé, když divák uhodne ještě dříve, než na to je lehce naraženo či napověděno, jedno "překvapivé" odhalení. Za mě se tento film moc nepovedl.
★★☆☆☆
Seriál
Loki
Pravidelně koukám na seriály od Marvelu, a tak mi ani Loki nemohl utéct. První díly mi přišly trochu suché, ale asi tak od třetího dílu se to pořádně rozjelo a já jen zírala. Ráda bych se rozpovídala o tom, co se mi velmi líbilo, ale to bych už hodně spoilerovala. Jen mohu říci, že konec byl překvapivý a vlastně je i zároveň geniální, že na to tak hezky navazuje teď vycházející What if...?
Gumpa jsem četla, líbil se mi :) film jsem ale neviděla. Až ho budou dávat v televizi, ráda se na něj podívám
OdpovědětVymazatJá po filmu plánuji přečíst knihu. :)
VymazatTyjo hodně filmů jsi zkoukla. Já mám v plánu Cruellu, Rychle a zběsile a Stánek s polibky, ale kdy, to je ve hvězdách :D
OdpovědětVymazatCruellu vřele doporučuji, je to fakt pecka. :) Tak uvidíš, kdy se na ně podíváš. :D
VymazatStánek s polibky se mi líbil, i tenhle třetí díl, jinak jsem už nic neviděla, ale na spoustu toho se chystám :)
OdpovědětVymazatBeauty of pink / Knižní regál
Jo, byla to pěkná odreagovačka. :)
VymazatUlice strachu vypadá docela dobře :-)
OdpovědětVymazatJako horor vřele doporučuji. Hodně zajímavá a i když tam nejsou moc lekačky, tak to bylo jen dobře. :)
VymazatTak hlavně, aby už ti teď bylo lépe. :)
OdpovědětVymazatDěkuji. Už nemocí stačilo. :)
VymazatGump je moc hezká kniha :) film jsem ještě neviděla, ale chystám se na něj :) Cruella je skvělá, nejdříve se mi na to nechtělo koukat skrz tu aminovou ze 101 dalmatinů, a později hranou... ale tohle? To bylo skvělé :) a kombinace Simpsonovi a Marvel mě dost pobavilo :D škoda, že to je tak krátké :)
OdpovědětVymazatať je ti brzy lépe :)
To souhlasím, brala bych, kdyby to mělo těch dvacet minut. Škoda že to bylo krátké. :D
VymazatTak to je pořádná dávka shlédnutých filmů. :)
OdpovědětVymazat