Enthuiny divácké zážitky - duben 2021

 Zdravím čtenáři,
koukám, že za duben u mě převládají animované filmy a Marvel. Když na to tak koukám, tak jsem převážně měla dobrou ruku při výběru. Sice některé byly slabší a jeden se mi vůbec nelíbil, ale celkově to stálo za to.
Viděli jste nějaké z těchto filmů? 




Noví mutanti
Na tenhle film jsem naprosto zapomněla, že vyšel. Narazila jsem na něj čistou náhodou, netrvalo dlouho a brzy jsem se na tento film podívala. Dost mě překvapilo, že se jedná o horor ohledně mutatnů. A musím uznat, že se to i povedlo. Bavilo mě to, hlavně, jak jsem postupně zjišťovala schopnosti jednotlivých postav a tipovala, co se tam děje. 

★★★★☆






 
The Ice Age Adventures of Buck Wild
Tohle je snad po velmi dlouhé době, co mě film tak moc nebavil, že jsem dokonce i chvílemi přeskakovala různé scény. Nakonec jsem jej vypnula s tím, že u toho svůj čas mrhat nebudu. Též mi přišlo, že i animace je svým způsobem odbytá.

☆☆☆☆☆








Eternals
Tady jsem se docela obávala, zda se mi film bude líbit, jelikož jsem často narazila na názory, že se nejedná o dobře provedený film. Avšak jsem byla mile překvapená, když mě film velice chytil a zprvu jsem ani nechtělo věřit, že se jedná o Marvel. Je zde větší množství postav, a ne všechny měly dostatek prostoru na seznámení se s divákem.

★★★★☆

 
 
 
 
 
Zpívej 2
Dvojky jsem se trochu obávala, jelikož jsem si nedokázala představit, jak na zdařile ukončenou jedničku chtějí udělat pokračování. A světě div se, šlo to a dokonce se to povedlo. Film mě od začátku velice chytil a já si užívala tu podívanou, jakou mi naservíroval. Dokonce jsem ke konci byla velice dojatá.

★★★★★

 




 
Můj soused Totoro
Schválně jsem se kvůli knize Moje cesta do fantazie podívala na film Můj soused Totoro. A byla to moc hezká pohádka, která ve mě zanechala pocit spokojenosti. Ačkoli ve filmu není jasně daný děj, tak mi to vůbec nevadilo. Nedivím se, že tento film patří mezi známé od Studia Ghibli.

★★★★☆



 
 
 

No Exit
Původně jsem nevěděla, co od toho čekat, ale když jsem zjistila, že je to na základě knižní předlohy, kterou znám, ale nečetla jsem. Tak jsem na film byla velice zvědavá a stálo to za to. Zprvu jsem tipovala, kdo by to tak mohl být a pak jen ta různá odhalení, která mě zanechala v naprostém šoku. Opravdu doporučuji.

★★★★☆

14 komentářů:

  1. filmy jsem videla a super :) pekny výber

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že to tak i zůstane v květnu. :)

      Vymazat
  2. Eternals a Noví mutanti se mi také moc líbili :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. na Zpívej 2 jsme koukali včera :D moc moc pěkně udělané a také jsem byla dojatá a pouštěla jsem si konec znovu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu si pustit znovu jedničku a pak dvojku. :D

      Vymazat
  4. Viděla jsem pouze Eternal a moc se nám to s přítelem líbilo. :-) Což mi připomíná, že zrovna dneska se chystáme na Doctor Strange :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že se líbil. :) Mě hodně bavil.

      Vymazat
  5. Ani jeden film jsem neviděla.
    Já viděla jen jeden film Orange na základě předlohy mangy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad ním jsem přemýšlela, že bych se mohla podívat. :)

      Vymazat
  6. Upřímně jsem neviděla z tohoto výběru ani jeden film, ale jako klasicky animák The Ice Age Adventures of Buck Wild by mě moc zajímal! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti přeji, ať se ti líbí mnohem více než mě, pokud se na něj podíváš. :)

      Vymazat
  7. Můj soused Totoro je skvělá podívaná (a vůbec není jen pro děti, jak se mi někdo snaží namluvit :D)
    Na The Ice Age se chystám a moc mě teda recenze nepotěšila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že v něm se najde každý. :D To přeji, ať se ti líbí mnohem více než mě. Třeba zrovna tobě sedne. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.