Zatímco jsi spala

 
Originální název:
Don't wake up
Autor: Liz Lawler
Rok vydání celosvětově: 2017
Nakladatelství: Alpress
Žánr: Detektivní, Román, Thriller
Počet stran: 320 stran
Obsah:
Alex se probudí připoutaná na operačním stole. Muž, který se nad ní sklání, není lékař a volba, do které ji nutí, je nevýslovně absurdní a krutá. Když však Alex znovu procitne, nemá na těle žádné stopy po zranění. A vůbec nikdo jejímu hrůznému zážitku nechce věřit, proto začíná Alex časem pochybovat o svém zdravém rozumu… Dokud se nesetká s další obětí. 

~~~

Velmi dlouho jsem otálela ohledně knih z lékařského prostředí. Vždy jsem si myslela, že mě nebudou tolik bavit. Ale nakonec jsem se přeci jen odhodlala a vybrala si thriller z lékařského prostředí. Jaké bylo mé překvapení, že jsem si knihu velmi oblíbila.

Kniha je psána velmi čtivým stylem a její stránky mi poměrně rychle utíkaly. Dalším důvodem pro to budou i podstatně krátké kapitoly, které jsou hned přečteny. Příběh je nejvíce sledován z pohledu Alex, ale dojde i na ostatní, jako je detektiv Turner nebo policistka Bestová. Líbilo se mi tak, že jsem se dozvídala různé myšlenkové pochody jednotlivých osob.

Jak to tak bývá, tak jsem si hned oblíbila Alex. Abych řekla pravdu, tak mi jí bylo dost líto, hlavně s tím, co se všechno dělo v jejím životě. Nesnášela jsem však policistku Bestovou, která si vytvořila svůj závěr událostí a za každou cenu se ho držela. Mně osobně jako čtenáře to dost rozčilovalo, jelikož jsem znala pravdu.
„Co znamená ne?“
I zde jako obvykle jsem se snažila uhodnout pachatele. Také, že jsem si jím byla tak pevně přesvědčená, než se to prokázalo jinak. V ten moment, už jsem nevěděla, koho dalšího podezírat. Nakonec tu dotyčnou osobu jsem fakt nečekala a dá se říci, že jsem z toho byla poměrně v šoku. Potom, když je to vysvětleno, dává to smysl, ale jinak bych to do té osoby neřekla.

Za mě se jedná o docela dobře provedený thriller, který dokáže čtenáře pěkně rozčílit a při tipování si pachatelů nachytat. I když mi to sem tam přišlo trošku přitažené a neuvěřitelné, kniha se dost povedla, a hlavně dokáže ve čtenáři způsobit napětí.

Zatímco jsem spala bych doporučila hlavně těm, kteří si rádi přečtou thrillery a nevadí jim lékařské prostředí, ve kterém se příběh odehrává. Věřím, že vás může chytnout podobně jako mě.
 
 
Výběr obálek mi přišel docela jednoduchý. Většina z nich mě moc nezaujala, až na tuto italskou obálku.

★★★★☆

 

9 komentářů:

  1. Vypadá suprově, tohle je něco pro mě :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. z lékařského prostřední jsem četla jeden thriller a bavil mne :) tohle by mohlo být také zajímavé :) děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, mě to mile překvapilo, že lékařské prostředí není vůbec špatné v knize. :D

      Vymazat
  3. Zatím co jsi spala vypadá hodně dobře. Ale pak bych asi měla strach spát :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Lékařské prostředí mi mnoho neříká, ale ten úvod mě docela zaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též mi toho moc neříkal, ale byla to příjemná změna oproti ostatním knihám, co obvykle čtu. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.