Enthuiny divácké zážitky - Září 2019

Zdravím čtenáři,
tento článek bude tentokrát o mnoho delší, než obvykle bývá. Důvodem je, že v září jsem viděla mnohem větší počet filmů. Řekla bych, že se mi tu snad nejvíce objevuje pohádka a horor. Docela zajímavá kombinace, abych pravdu řekla.
A taky jsem koukala na seriály, ale žádný z nich jsem dosud nedokoukala. Jen jsem zvládla dokoukat pár sérií u Simpsonů, iCarly a Černého zrcadla.

 
Bambi 2
Přiznám se vám, že jsem vůbec neviděla jedničku, ale když dávali v televizi tuto pohádku. Tak jsem se na ni podívala a dost se mi líbila. Hlavně, jak byl vykreslený vztah mezi otcem a synem. Pokud se mi vyskytne možnost se na Bambiho znovu podívat, určitě to udělám.

★★★★☆






 
Aladin
Tak na tento film jsem byla velice zvědavá. Kreslenou pohádku mám velmi ráda, a tak jsem chtěla vidět, jak byl proveden film s pravými herci. Na jednu stranu cítím docela zklamání, měla jsem tedy moc vysoká očekávání, ale jinak to bylo docela dobré.

★★☆☆☆





 
Ve spárech ďábla
Po dlouhé době se objevil horor, který mě velmi bavil a byl i zajímavý. Hlavně, když jej sledujete s někým, kdo se lekne tak, až se díky té osobě taky leknete. Jinak ale lekačky jsem převážně dokázala odhadnout, kdy se objeví, a taky, že se objevily. Pro zpestření dne hororem, je tento film přímo dělaný.

★★★☆☆





 
Angry Birds ve filmu
Ačkoli jsem hru nikdy nehrála, podívala jsem se na film. A překvapivě se mi dost líbil. Film vás seznámí s důležitými ptáky, které znáte ze hry. Jinak, pokud jste stejně jako já, nehráli hru, vůbec ničemu to nevadí, protože film vysvětluje, jak došlo k nepřátelství mezi ptáky a prasaty.

★★★★☆






 
Mama
Řekla bych, že z traileru jsem měla pak na film příliš vysoká očekávání a díky tomu dopadlo hodnocení tak, jak dopadlo. Vůbec jsem se nedokázala do filmu ponořit a celkově mě šíleně nebavil. Nakonec to dopadlo tak, že jsem film vypnula a neplánuji se k němu vrátit.

☆☆☆☆☆





 
Králíček Petr
Od tohoto filmu jsem nic neočekávala a bylo to jedině dobře. Nějak jsem si králíky nedokázala oblíbit, a tudíž jsem s nimi nesoucítila tehdy, když jsem měla. Věřím, že na film se už znovu nepodívám, bohatě mi to stačilo jen jednou a být to delší, tak bych jej snad ani nedokoukala.

★★☆☆☆





 
Sněhurka a sedm trpaslíků
Možná budete v šoku, ale nikdy jsem neviděla tuto pohádku. A jelikož byla chuť na nějakou pohádku, tak jsem se rozhodla, že napravím a podívám se na klasiky od Disneyho. Sněhurka se mi docela líbila, ale jaksi jsem už odrostlá na Sněhurce od bratří Grimmů, že mě nedokázala tolik nadchnout. A hlavně mi tam chyběla šněrovačka a hřeben.

★★★☆☆




 
Warcraft: První střet
Překvapivě mi po zhlédnutí traileru došlo, že tenhle film jsem už dávno chtěla vidět. Ačkoli neznám hru, tak film mě velmi chytil a hodně se mi líbil. A hlavně je mi jasný, že se na něj i ráda podívám znovu. Až tak se mi líbil.

★★★★☆






 
Texaský masakr motorovou pilou
Další známý film, který jsem vůbec neviděla. A jak můžete vidět, tenhle měsíc jsem to napravila. Nemohu říci, že by mě to vyděsilo, ale po filmu jsem měla hrozně nepříjemný pocit, že se každou chvíli může něco stát. Takže mohu říci, že ta atmosféra filmu byla vynikající.

★★★★☆





 
Mamma Mia! Here We Go Again 
Mammu Miu mám hodně ráda, a proto jsem byla zvědavá na její pokračování. A jaksi jsem byla zklamaná, film mě nebavil a radši jsem tedy dělala něco jiného. Bohužel, za mě velké zklamání, na které se ale dá koukat.

★★☆☆☆






 
Rychle a zběsile 5
Popravdě koukla jsem se na tento díl, aniž bych čtvrtý díl viděla. A to je vlastně jen kvůli tomu, že jsem u ní usnula. Takže mi byla vysvětlena, ale i tak jsem se zde zprvu nechytala. Jinak mě celkově film velmi bavil a rychle utekl.

★★★☆☆





 
To Kapitola 2
Nečekala jsem, že druhý díl To, uvidím tak brzy. Ačkoli se tvrdí, že To je horor, tak tenhle fakt není. U ničeho se neleknete, ale i tak vás může bavit. Ani nevím, do jakého žánru bych ho zařadila, takže spíše očekávejte řešení toho, jak To zastavit. 

★★★☆☆

8 komentářů:

  1. Warcraft se mi docela líbil, i když hodně pohořel u ostatních, Rychle a zběsile je s každým dalším dílem horší a horší a Aladin mě taky moc nenadchl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, že pak je to horší a horší. Uvidím, co řeknu na ty další díly. :)

      Vymazat
  2. Tys neviděla Sněhurku?!? No tedy. :)))
    Mě se naopak Mamma Mia 2 líbilo. Je pravda, že děj/zápletka nic moc, ale i tak jsem byla spokojená. Ostatní filmy neznám, ale Aladin mě docela láká, hlavně kvůli písničkám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem z těch Disney klasik toho ještě hodně neviděla. :D Aladina zkus, třeba se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  3. Shodneme se, že se neshodneme :D Z Aladina jsem byla nadšená, za mě nádhera a to jsem vůbec nečekala. Králíček Petr je za mě jeden z nejrozkošnějších filmů za poslední dobu a Sněhurku považuji také za jednu z top klasických disneyovek. Mamma Mia milé překvapení, bavilo mě. Souhlasím s Mama, to bylo peklo a To, raději bez komentáře, obrovské zklamání, z výborného hororu parodie.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tom se skvěle shodneme. :D Ale tedy často se setkávám, že se Aladin hodně lidem líbil. :D

      Vymazat
  4. Zajímavý výběr filmů, ale upřímně bych si nevybrala. Já jsem strašně náročná :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem Mamu (takový průměr) a Mamma Mia 2 a já teda naopak musím říct, že ta se mi líbila moc. :-D Zbytek jsem neviděla... Moc na filmy nekoukám, to už musí být, abych koukala na něco jiného než klasiky jako Hříšný tanec. :-D

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.