Enthuiny divácké zážitky - listopad 2019

Zdravím čtenáři,
už opět nastal ten čas, kdy přidávám další zážitky. Tentokrát už jsou o něco Vánočněji laděny. Ačkoli jsou to zatím pouze dva filmy. Jinak bych řekla, že se jedná o jakousi všehochuť. Prostě podle toho, na co jsem se chtěla podívat.
Taky už jste začali se sledováním vánočních filmů nebo si počkáte až na prosinec?


  
Ve vysoké trávě
Musím říci, že tento film byl zajímavý. Ale ke konci jsem u něj dokázala usnout, ale naštěstí díky druhé osobě, která mi řekla konec, vím, o co šlo. Určitě doporučuji ke zhlédnutí,  jen nebuďte unavení jako já, protože jinak u filmu usnete.

★★★☆☆






 
Lví král
Nedalo mi to, a nakonec jsem se podívala na nového lvího krále. Příběh zústává stejný, ale i tak u mě zůstává srdcovkou kreslený. Ale celkově jsem očekávala něco jiného a sama nevím, co. Prostě za to zkouknutí ze zvědavosti to stálo.

★★★☆☆





 
Grinch
Hodně jsem se toho bála, netušila jsem, co od tohoto nového díla čekat. Tušila jsem jen, čeho se to bude týkat. A film mě překvapil, byl takový pohodový a dokonce i vtipný. Dost jsem se u něj bavila, a vidím to na to, že se na něj klidně i ještě jednou na Vánoce podívám.

★★★☆☆





 
Úniková hra
Tak tohle byla pecka. Hodně mě to bavilo, a byla jsem šíleně zvědavá, jak to bude dál. Postavy jsem si dokázala oblíbit a hodně jsem jim fandila, aby to zvládly. Též ty různé místnosti byly dobře provedené a ráda jsem tipovala, komu z nich patří.

★★★★☆




 
Hell Fest: Park hrůzy
Docela dobrý horor, který neurazí a ani nenadchne. Rozhodně je jen na to první zhlédnutí a při dalším je možné, že už vás tolik bavit nebude. Jediné, co mě na něm hodně zajímalo, kdo byl ten vrah, a jaký měl motiv. A s tím motivem si nejsem stále dosud jistá.

★★★☆☆





 
Kouzelný park
Z plakátů jsem si vždycky myslela, že se jedná o kluka. Až během koukání jsem si uvědomila, že je to holčina. Jedná se o krásnou pohádku, která zabaví, a dokonce vás zaujmou atrakce. A přiznám se vám, některé z nich bych i ráda zkusila.

★★★☆☆





 
Bohemia Rhapsody
Tak na tenhle film jsem se chtěla podívat hodnou chvíli. Ačkoli nejsem fanoušek skupiny Queen, jsem překvapivě zjistila, že hodně jejich písniček znám. Film mě velice nadchnul a líbil se mi. Pro mě takové příjemné přiblížení se ke skupině Queen.

★★★★★





 
LOVEní
Jedná se o českou komedii, která je koukatelná hlavně díky tomu, že netušíte na co se podívat, či prostě chcete jen odpočívat. Když to vezmu, u filmu jsem se ani nesmála, ale dokázala jsem si u něj odpočinout. Celkově se dá čekat, jak ten film skončí.

★★★☆☆






 
Willy a kouzelná planeta
Vypadalo to dobře, začínalo to dobře, a to bylo asi tak vše, co k tomu mohu říci. Film mě nedokázal vůbec chytit, moc mě to nebavilo a ani ta barevnost mě nenadchla. Na dlouhé odpoledne film dokáže zabavit, i když je určitá šance, že jej radši vypnete a kouknete na něco jiného.

★★☆☆☆





 
Předvánoční večer
Krásný vánoční film, u kterého nasajete vánoční atmosféru. Jen sem tam mě trochu bolelo vidět, jak si rytíř zvyká na budoucnost. A třeba to jak jel autem nebo mnoho dalších činností, to bolelo. Jinak to bylo velice roztomilé a dokážu si představit, že se sem tam na něj v budoucnu podívám.

★★★★☆

12 komentářů:

  1. Levieho kráľa som ešte nevidela, stále akosi váham, ale asi mu dám šancu :D Kreslený Grinch je super, pozerala som ho s malou sesternicou a obe sme sa bavili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus mu dát šanci. :) Za ten pokus to vždy stojí. :)

      Vymazat
  2. Zkokuknula jsi toho hodně, pro mě je to opět skvělá inspirace :) Viděla jsem Únikovou hru, ta byla skvělá, adrenalinová :) A zaujal mě i milý Předvánoční večer nebo Lví král, pohádky já taky můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem tě trochu inspirovala.

      Vymazat
  3. Tady má někdo Netflix, že? :D

    Jinak jsem viděla Únikovou hru a In the tall grass (to se mi moc líbilo). Chtěla bych mrknout na Hell Fest, Grinche, Lvího krále a Předvánoční večer. Jinak Hell Fest mi připomíná film Blood fest, na to se určitě mrkni. Je to trochu podobný 😁.

    Verča ze Ztracena v Praze I Vyplatí se koupit iPad?... I RECENZE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se snad k nim brzy dostaneš. :D Jinak díky za tip, určitě na Blood fest mrknu. :)

      Vymazat
  4. film o Queenech byl super, moc se mi libil... Grinch byl slabsi, cekala jsem neco vic vanocniho... na Lviho krale se teprve chystam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti Lví král bude líbit. :)

      Vymazat
  5. Mě Grinch docela zklamal, miluji filmovou verzi a tohle bylo hodně dětské a úplně jiné. Úniková hra byla skvělá. Určo mám v plánu Lvího krále a Předvánoční večer.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, Grinch byl úplně jiný. Já asi jsem měla štěstí v tom, že jsem si filmovou verzi přesně nevybavovala. :) Psřeji, aby se ti ty dva filmy líbily. :)

      Vymazat
  6. Je vidět, že rozptyl žánrů máš opravdu velký. :)) Mě se LOVEní celkem líbilo, jako takový milý oddechový film. Zaujal mě Předvánoční večer, potřebovala bych trochu nasát vánoční atmosféru. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Převánoční večer zkus. Je to takový roztomilý a oddechový film. A vánoce opravdu navodí. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.