Knižní čas - listopad 2019

Zdravím čtenáři,
tento měsíc jsem oproti minulému výrazně navýšila počet. Ale je to převážně díky tomu, že mi vyšla pokračování ke třem mangám. A některé knihy mě tak moc bavily, že jsem je dokázala přečíst za pár dní. I tento měsíc jsem se svým výběrem spokojená, hlavně, když pomalu dočítám série, které už mám nějakou dobu rozečtené.


 



Nejlepší kniha
Vznešený dům - James Clavell
Ačkoli jsem knihu četla šíleně dlouho, za to čtení mi opravdu stála. Pokaždé ty blížící se konci a pak ten konec jsou tak výborně napsané, že mi to vždy bere dech.  Ale pokaždé ten začátek je dlouhý, než se to rozeběhne.






Nejméně oblíbená kniha
Ať na mě prší život - Nuria Amat
Moc jsem se při čtení nechytala a sem tam jsem ani nevěděla, o kterou postavu se zrovna jedná. Šlo o víceméně články, na které narazíte na blogu.







Největší překvapení
Srdcerváči - Alice Oseman
Vím, že byli na Instagramu v jednu chvíli populární a mě to nedalo a musela jsem je zkusit. Překvapili mě v tom, že se opravdu jednalo o velice milý příběh. Bylo to naprosto kouzelné.






Nejlepší hrdinka
Protivníci - Marissa Meyer
Nova pro mě bude vždy hrdinkou, jelikož musí být neustále v utajení. A hlavně taky vědět, kde je ta čára dobra a zla, a že je to někdy velmi těžké říci. Obdivuji ji, že to ještě dokže zvládnout.






Nejlepší hrdina
Fullmetal Alchemist 9 - Hiromu Arakawa
Rozhodně je to Roy Mustang, protože když vezmu v potaz, co všechno v tomto díle udělal. A já nemůžu říci, co všechno, jelikož bych vám toho moc prozradila. A jedna z toho je ještě k tomu moje domněnka, ale teda, je odvážný.






Nejlepší pár
Tentokrát nejlepší pár vynechám, jelikož mi nepřijde, že bych zde měla nějaký takový pár. Snad příště se objeví.




Nejlepší obálka
Protivníci - Marissa Meyer
Už jsem vám říkala, jak ty obálky pro příběhy od Marissy Meyer, jsou vždy tak povedené? Ani tentokrát to není výjimkou. Pro mne naprosto dokonalá obálka.







Poslední rozečtená kniha
Mluvčí za mrtvé - Orson Scott Card
Po roce jsem tuto sérii zase rozečetla a pomalu si nadávám, že jsem to neudělala dřív. Je to naprosto fantastické a nemůžu se dočkat, až rozlousknu také tu záhadnou věc ohledně prasečíků.

8 komentářů:

  1. Z týchto kníh som nečítala žiadnu, ale Protivníkov mám na zozname, pretože Renegáti sa mi páčili :-) A tá obálka je naozaj super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protivníky rozhodně doporučuji. Ale může se stát, že s prodlevou si moc nevybavíš detaily a zprvu budeš trošku tápat. Ale nakonec je vše včas osvětleno. :D

      Vymazat
  2. To jsi toho přečetla opravdu hodně. :) Mě z tohohle výběru asi nejvíc láká Oscar Wilde. :)
    Přeju krásné prosincové čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej zkus, bylo to hezké.
      I tobě přeji. :)

      Vymazat
  3. nice post dear :) I follow you on gfc # 23 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Na Srdcerváče narážím docela často :) Komu bys to doporučila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych doporučila tomu, kdo má rád lbtq tématiku. A takové rozkošné páry.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.