Malujeme s Enthu # 2

Zdravím čtenáři,
po delší době opět přináším článek s omalovánky, které jsem vybarvila. Avšak teď se spíše soustředím na tvoření obrázků do diáře a diáře pro mamku, který pak dostane k Vánocům. A řeknu vám, že diář je opravdu hezčí, když je ozdobený.
Co vy? Zdobíte též své diáře nebo je nechávate být tak, jak jsou?






 

10 komentářů:

  1. S diářem chci začít na příští rok, hrozně se mí to totiž líbí, zatím mám jenom takový obyčejný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to s ním dost zkoušela, ale pak jsem si našla svůj způsob, že si obyčejný přetvářím v originální a dokresluji si obrázky. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné, hned bych měla chuť sáhnout po pastelkách. :) Co se týče diáře, už druhým rokem si vytváří bullet journal, takže kresbičky a origální zdobení je samozřejmostí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. já teda ani nevedu diář, jen takový malý bloček a spíš tam nalepim fotky :) ale ty sovy jsou roztomilý! a jako dárek super nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím začala letos a od té doby se mi líbí vyzdobený diář. :D

      Vymazat
  4. Diáře si nevedu, ale jinak pomaluju,co můžu. :D Několikrát se mi stalo, že jsem byla prostě zklamaná z balicího papíru, tak jsem si nakreslila svůj vlastní - posledně pro maminku s růžemi nebo pro kolegyni s kočičkami. Myslím si, že taková kresba od srdce dokáže všemu vdechnout osobité kouzlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc hezký. :) Jinak souhlasím, že když je to od srdce, má to své kouzlo. :)

      Vymazat
  5. Jsem jediná, koho tyhle omalovánky stresují? Vždy začnu myslet na problémy :D. Ale teď v novém bych se k tomu ráda "vrátila". Místo čumění do pc si budu kreslit. Díky za připomenutí!

    Btw sovy mám moc ráda, takže druhý obrázek je něco pro mě. Taky bych si chtěla pomazlit sovu :D!

    Verča ze Ztracena v Praze | NOVÝ BYT, CO TEĎ? ZMĚNA JAK BLÁZEN! | BYDLENÍ

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.