Knižní čas - Srpen 2020

Zdravím čtenáři,
jak to bývá u mě obvyklé, rozečetla jsem si další mangu. Asi to brzy bude pro mne typické znamení, že každý měsíc budu mít něco načteno ohledně mangy. I když ji teď v září trochu zanedbávám, ale doufám, že dlouho nebudu a dočtu Útok titánů k aktuálnímu vydání.
Co vy? Jaký žánr jste nejvíce četli v srpnu?





Nejlepší kniha

Meta - Pavel Bareš
Tohle je naprosto bez debat, kdo přečetl knihu a líbila se mu, tak věřím, že pochopí. Jedná se o příběh, který mne naprosto pohltil a četla jsem jej pomalu bez dechu.







Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát nemohu říci, že by se mi nějaká kniha nelíbila. Všechny mi sedly.



Největší překvapení

Projekt Kronos - Pavel Bareš
Po mnoha pozitivních názorech, jsem se na knihu dost těšila, a měla jsem na ni i velká očekávání. Bohužel ta nebyla naplněna. A pro mě to bylo dost překvapením, že mě kniha nechytila, jak jsem si myslela, že chytne. Někdy je škoda mít moc velká očekávání.






Nejlepší hrdinka

Meta - Pavel Bareš
To, co jsi prožila Lenka, a jak se snažila chovat a rozhodovat se při těžkých rozhodnutí. Byla dost silná a hlavně mi přišla dost realistická.







Nejlepší hrdina

Útok titánů 1 - Hajime Isayama
Rozhodně Eren. To, co si prožil a prožívá, to stojí fakt za to. I když je někdy dost zbrklý, tak jsem si ho dost oblíbila a ta jeho odvaha je fakt něco.







Nejlepší pár
Začínám si myslet, že tato kategorie tu bude pomalu k ničemu. I když mám jednoho aspiranta, tak jej sem nemohu přidat, protože spoilery. A navíc ještě spolu nejsou, ale věřím, že budou.



Nejlepší obálka

Orange 2 - Ichigo Takano
Pro mě ty obálky jsou v něčem kouzelné. Hlavně, jak se u každé mění prostředí i postavy.








Poslední rozečtená kniha

Rozetmění - Jay Kristoff
I když k této sérii mám dosti rozporuplný vztah, a to ten, že v jednu chvíli mě baví a v druhou chvíli se nudím, tak jsem se rozhodla, že ji prostě už dočtu. A abych pravdu řekla, tak i když jsem u 2. části (Kniha druhá), tak se do ní stále nemůžu začíst a moc mne nebaví.

12 komentářů:

  1. To je zase pořádná hromada. :) Já jsem za srpen stihla 8 knih a žánry to byly poměrně pestré od romantiky, fantasy, drama až po thriller. :)) Z tvého seznamu mě láká asi jen kniha Dám ti slunce.
    Přeju pohodové září se spoustou skvělých knih.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi měla pěknou pestrost. :)
      I tobě přeji pohodové září. :)

      Vymazat
  2. Jej, super, že ti knihy tento mesiac tak sadli.:) Na niečo Bareša (asi Metu) sa už dlho chystám, tak hádam mi to vyjde.:D Aj nejakej mange by som chcela dať šancu, len vždy siahnem primárne po niečom inom.:D A teda hádam sa ti už podarí doraziť Nevernight.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dej Metu. Přijde mi z nich nejlepší. :D

      Vymazat
  3. Tímto článkem jsi mě oficiálně nalákala na Metu, musím si ji přečíst!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji! Fakt skvěle napsaná kniha, která tě nepustí, a jen žasneš, co se tam všechno děje. :D

      Vymazat
  4. zajimave cteni, ale nic moc pro me :-D urcite ne manga/komiksy... ani nevim jaky je v tom rozdil :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. :D Největší rozdíl je v tom, že manga se čte zprava-doleva a komiks zleva-doprava. :D A dá se říci, že se čte odzadu dopředu. :D

      Vymazat
  5. Páni, zvládla jsi toho přelouskat hodně :D A abych pravdu řekla, docela jsi mě nalákala na Metu, asi po ní mrknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě po ní mrkni. :) Mně se dost líbila. :D

      Vymazat
  6. Pěkný počet, opravdu závidím. Útok titánů se mi moc líbil, kresbou i příběhem. Četla jsem jedním dechem. Agathu Christie mám moc ráda, její detektivky jsou podle mě ty správně klasické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já viděla první dvě série, takže pro mě je to jasné, že se mi to bude líbit. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.