Enthuiny divácké zážitky - Srpen 2020

Zdravím čtenáři,
tentokrát je zde mnohem méně filmů, než bývá u mě zvykem. Co tak koukám, tak se převážně filmy týkají animovaného a romantického žánru. Na jiné jsem nekoukala hlavně kvůli tomu, že s přítelem jsme se v srpnu pořádně vrhnuli na Hru o trůny, kdy jsme za měsíc dali čtyři série a teď zbývá jen poslední série. Na kterou jsem dost zvědavá, jelikož je dost odsuzovaná.
Chci se zeptat, neznáte něco podobného Hře o trůny? Hlavně s dabingem. Já mám zatím v plánu zkusit Zaklínače či Umbrella Academy. 

 


Sněžná mela

Pamatuji si, že když vyšel trailer, tak jsem to chtěla vidět. Jenže jsem na to časem zapomněla a až teprve nedávno, kdy jsem opět zahlédla obrázek k tomuto filmu, tak jsem si na něj vzpomněla a podívala se. Jakožto bylo to pěkné, ale věřím, že se znovu na to už nepodívám. Zas až tak mě to nezaujalo.

★★★☆☆



 


Fantasy Island

Též jsem na toto měla dlouhou dobu zálusk a i k filmu jsem se brzy dostala. I když nemá kdovíjaké velké hodnocení na čsfd, mně se hodně líbil a film jsem si užila. V některých případech jsem byla velice překvapená, jelikož jsem to nečekala. Určitě film doporučuji.

★★★★☆





Stánek s polibky

Tento film jsem v jednu chvíli viěla na každém kousku Instagramu, a proto mi to nedalo a podívala jsem se na něj. Trošku jsem z něj měla obavy, ale nakonec se mi to velmi líbilo a dost jsem se u filmu pobavila. Příjemná romantická komedie, která za to fakt stojí.

★★★★☆





Stánek s polibky 2

Hned další den jsem se podívala na pokračování. Zde jsem trošku rostla z Elle, ale i tak se mi to líbilo jako jednička. I když se zde začíná objevovat zamilovaný trojúhelník, není to nijak hrozné a mně osobně nevadil. A teď zásadní otázka tým Marco nebo tým nebo Noah? Za mě je to rozhodně Marco.

★★★★☆






Monstra vs. Vetřelci

Pamatuji si jako malá, že jsem tento film chtěla vidět. Ale s postupem času, jsem se mu vyhýbala, možná proto, že jsem si myslela, že se mi nebude tolik líbit. A mohu říci, že byl docela fajn, ale též bude patřit k filmům, na které se znovu nepodívám. Jednou mi to bohatě stačilo.

★★★☆☆






V síti 18+

Myslím, že skoro každý ví, o co se jedná. V síti jsem měla v plánu od chvíle, co jsem věděla, že bude film. Zajímalo mě, jak film bude vypadat, a co všechno se v něm bude dít. I když mi to bylo dost jasné, přece jen něco málo znám a videa o tom mluvily jasně. Když to tak vezmu, tak se jednalo o dobře zpracovaný dokument.

★★★★★

14 komentářů:

  1. Super výběr, V síti bych ráda viděla, ale nějak už není moc možnost, tak nevím... Snad budu mít ještě příležitost. Jinak doporučuji ke koukání Zaklínače (i knihy).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též jsem to měla podobně, naštěstí se ale v okolí ještě něco vyskytlo. :) Určitě příležitost mít budeš. :)
      Knihy mám přelouskané, ale teda určitě zkusím mrknout na seriál. :)

      Vymazat
  2. AHojky, já viděla akorát v Síti, ale designově jsem si vzpomněla na pohádky jako Frčíme a Ledová sezóna :D Fantasy island zní zajímavě :)
    Měj hezké dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, vypadá to k nim velice podobně. :D Fantasy Island doporučuji, i když je to trošičku horor. :)

      Vymazat
  3. Na Monstru mám tiež podobný názor, bolo to fajn, ale zasa nejako extra ma to nedostalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, jsou i jiný a lepší animovaný filmy. :D

      Vymazat
  4. Ani jeden film jsem neviděla. V Síti jsem chtěla jít do kina, ale nestihla jsem to :/ Budu muset počkat až se to někde objeví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, V síti je fakt skvěle vyvedený dokument. :) Tak snad nebudeš dlouho čekat. :)

      Vymazat
  5. Viděla jsem akorát Kissing Booth a jako romantický odpočinkových film je to super. :)
    V síti by mě hodně zajímalo, před koronavirem jsem na film chtěla jít do kina... Nakonec to bohužel nedopadlo. I tak ale doufám, že se v brzké době na film podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Kissing Booth jsem dost zvědavá na poslední film. :)
      Tak snad se ti to brzy poštěstí. :)

      Vymazat
  6. Na dokument V síti se moc těším, viděla jsem ukázky i rozhovor s tvůrci, a jsem natěšená :) Bohužel jsem se k filmu zatím nedostala. Snad budou i tvé zářijové divácké zážitky stát za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, že jsi natěšená. Já se taky těšila. :D Doufám, že se k tomu brzy dostaneš. :)

      Vymazat
  7. nic z toho neznam a zaujal me Fantasy Island, ale horory neee :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakožto lekačky tam ani nejsou. Spíše si myslím, že jde zejména o množství krve. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.