Strmý pád


Originální název:
Falling Fast
Autor: Bianca Iosivoni
Rok vydání celosvětově: 2019
Nakladatelství: Red
Série: Hailee & Chase, 1. díl
Žánr: Romantické, Román
Počet stran: 424 stran
Obsah:
Hailee byla vždy ta klidnější z dvojčat, schovávala se před světem ve svém pokoji mezi knížkami, zatímco její extrovertní sestra se ráda seznamovala s lidmi a chodila na večírky.
Ale Hailee má plán: slíbí milované sestře, že bude odvážná a podnikne všechny věci, ke kterým se doposud neodhodlala. A tak si na počátku prázdnin prostě sbalí věci, nasedne do auta a vyrazí na dobrodružnou cestu napříč Amerikou, během níž se postaví mnohým výzvám a splní si své tajné sny.
Koncem léta se zastaví i ve Fairwoodu, aby navštívila hrob svého internetového kamaráda Jespera a splnila slib, který dala i jemu. Náhoda tomu chce, aby se tu Hailee, již létem opálená a působící jako život milující, veselá a odvážná dívka, seznámila s Chasem, šaramantním mladým mužem, Jesperovým kamarádem a spolužákem. Jenže už od chvíle, kdy ho poprvé spatří, ví, že má problém – láska ani nová naděje v jejím cestovním plánu nebyly. Ani to, že se Chase tak nebezpečně přiblíží k jejímu temnému tajemství…

~~~

Ke knize jsem se dostala v rámci bleskové knižní štafety, kterou uspořádala Kate Valter a Knihy Dobrovský. A též holčinám, které do toho šly se mnou. Pro mě to navíc byla první štafeta, ve které jsem se účastnila, takže o to víc jsem vděčnější a jsem ráda, že jsem se v tom mohla účastnit.

Nečekala jsem, že se bude jednat o další romantickou knihu, která mě natolik pohltí, že jsem ji málokdy odkládala z ruky. Převážně každá kapitola byla sledována, jak z pohledu Hailee, tak i z Chase. Bavilo mě tak číst si o jejich názorech na druhého, aniž by o tom dotyčný věděl.

Velmi mě bavil příběh Chase a Hailee. Zjišťovat, jak se spolu seznamují, jejich tajemství a popřípadě i temnou minulost. Haileen důvod, proč zrovna přijíždí do Fairwoodu je velmi dojímavý. Hlavně poté, co se snaží splnit jedno přání svému kamarádovi. A že je to docela těžké přání. Na druhou stranu se i Hailee daří plnit své sny. 
Upřímně - nikdo nepotřebuje small talk. Koho zajímají rozhovory o počasí?
Z postav jsem si nejvíce oblíbila Hailee. Přišla mi velice blízká a s některými věcmi i podobná ke mně. Věřím, že ohledně podobnosti nejsem jediná a najde se v ní větší množství čtenářů. Chase byl též dobře napsán, jistě možná tak trochu typická knižní klišé ohledně minulosti, ale ty nikterak nehrála významnou roli. 

Nejvíce mě šokoval samotný závěr. Vůbec mě to nenapadlo, že by se něco takového mohlo stát. Co jsem sem tam zatoulala zpátky na začátek, tak mi některé Haileeniny věty došly v úplně jiném smyslu a kniha tak získala vážnější tón. Vlastně teď se nemohu dočkat na druhý díl, jelikož to skončilo dost otevřeně. A to jsem si zprvu myslela, že se jedná o stand-alone.

Pokud nad knihou váháte, tak už neváhejte a jděte do ní. Je to fakt krásně napsaný příběh, který vás chytne a nepustí. Pro mě se dosud jedná o nejlepší romantickou knihu, kterou jsem letos četla. Věřím, že se vám bude líbit podobně jako mně.

Co jsem koukala na obálky, tak žádnou odlišnou než tu, která je i u nás jsem nenalezla. Je vidět, že se jedná o opravdu hezkou obálku.

★★★★★


20 komentářů:

  1. To vypadá skvěle. Zrovna se poohlížím po nějaké trochu napínavějším romantice a tohle by mo mohlo padnout do noty. Díky za tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pozor na otevřený konec, po kterým budeš chtít hned další díl. :D Ale jinak vřele doporučuji. :)

      Vymazat
  2. To vůbec nevypadá zle, zařadím si knížku na seznam a děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obálka se mi moc líbí a děj mě vcelku i zaujal, ale nevím zda se do ní chci pouštět, když má otevřený konec. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se do ní pusť. :) A když už, tak počkej na to, až vyjde druhý díl a můžeš si to spojit dohromady a žádný otevřený konec nebude. :D

      Vymazat
  4. Tak to vypadá opravdu zajímavě, píšu si na seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím sa priznať, že romantické knihy úplne nevyhľadávam, ale táto vyzerá zaujímavo :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám ráda jednou za čas. Hlavně pro to, že si u nich mohu oddechnout. :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. To vskutku byl, teď se těším na pokračování. :)

      Vymazat
  7. Moc pěkná recenze. Této knihy se už nemůžu dočkat... nevýhoda být poslední ve štafetě, všichni nadšeně jásají a já nevím, o co jde. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To naprosto chápu, že chceš vědět, co v té knize všechno je. :)

      Vymazat
  8. Ahoj chcela by som sa ťa opýtať, či by si mi poradila ako si na blogu nastaviť takú grafiku ako máš ty napríklad to práve čítam atď.. A budem rada ak sa pozrieš na môj blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grafiku mi dělala Lucy Lillianne. Jinak Právě čtu je plugin z čbdb. :)

      Vymazat
  9. Úú, tak táto kniha putuje na môj to-read zoznam. Ale myslím, že tak skoro na ňu rad neprijde - momentálne vyhľadávam vianočné príbehy :D Každopádne, podľa toho čo píšeš, vyzerá ozaj fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím líp, že na to nepřijde. Nemusíš tak moc čekat na druhý díl jako já. :D Jinak já se teď také naladila na vánoční příběhy. :)

      Vymazat
  10. To vypadá na pěkné čtení ze života :) Něco podobného si plánuji přečíst, už se mi celkem zajídají ty detektivky a horory :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je potřeba jednou za čas pozměnit žánr. :D Já se teď vrhla dost na YA. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.