Enthuiny divácké zážitky - Listopad 2020

Zdravím čtenáři,
začal již prosinec, i když to na něj vůbec nevypadá, jak není vůbec žádný sníh. Ale i přesto jsem si ke konci listopadu už navodila vánoční atmosféru třemi filmy. Je mi jasné, že prosinec bude převážně v podobě vánočních filmů a různých pohádek. 
Jak to vidíte vy? Podívali jste se už na vánoční filmy?
 
 
 
 
Díra
Na tento film jsem byla velmi zvědavá od chvíle, co jsem se o něm dozvěděla. Nakonec jsem se k němu po delší době dostala a musím říci, že to bylo velmi zajímavě vymyšlené. Některé scény ve mně zanechaly pocit šoku, přece jen ty nejnižší patra to vůbec neměla jednoduché. A ten konec ve mně zanechal ještě mnoho otázek, i když se dá říci, že jsem ho po svém nějak pochopila.

★★★★☆

 
 
 
 
SpongeBob ve filmu: Houba na útěku
Na SpongeBoba jsem se dost těšila. Přece jen SpongeBob patřil mezi mé oblíbené seriály, které jsem jako malá velmi ráda sledovala. Bohužel, tenhle film se vůbec nepovedl. Často jsem byla trošku mimo, jelikož některá setkání s postavami se v seriálu odehráli jinak než ve filmu. Navíc se zde v jednu chvíli neustále vzpomínalo na minulost, a to mě zrovna nebavilo. Pro mě se jedná o velké zklamání. 

☆☆☆☆☆

 
 
 
 
Děda, postrach rodiny
Jelikož jsem měla chuť na komedii, tak jsem šáhla po této novince. Ačkoli se dá říci, že se jedná o typickou komedii týkající se války mezi dvěma lidmi, tak se mi tento film velmi líbil. Užila jsem si jeho sledování, a hlavně jsem při něm vypnula. 

★★★★★

 
 
 
 
 
Láska se zárukou
Jelikož jsem dostala chuť na romantický žánr, který jsem už dlouho neviděla, tak jsem se poohlédla po několika filmech a z nich mě nejvíce zaujala Láska se zárukou. V některých chvílích mě bolelo rozhodování hrdinky, ale na druhou stranu jsem to naprosto chápala. Konec mě v jedné chvíli i mile překvapil, až tak že to skončí jsem zrovna nečekala.

★★★☆☆

 
 
 
 
Pixely
Tento film jsem už jednou rozkoukala, ale jelikož nebyla na něj moc velká chuť, tak jsem ho odložila na jindy. Po pár letech jsem se k němu opět vrátila, již s chutí na Pixely. A mohu říci, že se mi docela líbil a užila jsem si ho. Jen to, co se dělo s tou válečnicí ke konci mě docela šokovalo. Hlavně, když jsem si to představila.

★★★★☆

 
 
 
 
Princezna z cukrárny
Ke konci listopadu jsem pomalu chytala vánoční náladu, a to se také objevilo ve shlédnutých filmech. Princezna z cukrárny je oddechový romantický příběh, kdy se cukrářka vymění s princeznou. Na jednu stranu se už předem ví, jak to skončí. Ale za ten oddech a občasné pobavení se, to stojí.

★★★☆☆

 
 
 
 
 
Pan Jangle a vánoční dobrodružství
 Od tohoto filmu jsem měla příliš velká očekávání, a nakonec mě i zklamal. Jaksi jsem čekala úplně něco jiného, než jsem dostala. Muzikál mi nevadí, ale v tomto případě mi ke scénám nesedly písně a často jsem měla problém s jejich porozuměním. Jinak mi vadilo i chování postav. Třeba děda odmítne, že se jedná o jeho vnučku ani, když mu přečte dopis. Ale po fotce to je hned jeho vnučka. Tohle fakt ne.

★☆☆☆☆

 
 
 
Vánoční kronika 
Trošku jsem se obávala, zda mi film sedne, a byla jsem mile překvapená. Často u filmu jsem se smála a celkově jsem si ho užívala. Když to vezmu z těch vánočních filmů, tento uměl nejvíce naladit tu správnou atmosféru. Kdo neviděl, vřele doporučuji.

★★★★★

10 komentářů:

  1. tentokrat asi nic moc pro me, vcera jsem treba koukala na Greenland a to bylo fakt dobry :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý výběr, já jsem Vánocemi ještě moc nezačala. Poslední dobou se koukám na seriály :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď taky pustila do seriálu. :) Hodně teď ujíždím na Stranger Things. :)

      Vymazat
  3. Zas několik zajímavých filmů, které si můžu připsat na seznam. Díky za tipy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem tě některými knihami zaujala. :)

      Vymazat
  4. Celkem nedávno jsem viděla dva filmy z tvého výběru - Děda, postrach rodiny, Láska se zárukou a u Princezny z cukrárny jsem viděla dvojku a teda se přiznám, ani jeden z filmů mě tak úplně nezaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se na dvojku Princezny z cukrárny, ale moc od toho neočekávám. Ale i tak jsem na to zvědavá. :D

      Vymazat
  5. Díru jsem viděla a musím říct, že nápad se mi líbil. Ale nechtěla bych to nikdy zažít, bylo to až moc drsné. Jen ten konec mi přišel trochu najednou uřízlý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej, také bych to nechtěla zažít. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.