Tři jezdci apokalypsy

 
Autor: Nathaniel Wonderfull, Theodora Stonewall
Rok vydání celosvětově: 2020
Nakladatelství: Vydáno na vlastní náklady
Série: Božská tragikomedie, 2. díl
Žánr: Dobrodružné, Fantasy, Román
Počet stran: 370 stran
Obsah:
Nesourodá trojice dobrodruhů míří zpátky do Stříbrouch, aby tam žádala svou odměnu. Dočkají se ale skutečně vytoužené slávy a bohatství, po kterých tak strašlivě prahnou? Nebo se vůči nim rozmarní bohové zachovají opět příšerně krutě a nespravedlivě? Ne nadarmo se říká, že peníze kazí charakter. A tady je ve hře daleko víc než jen pouhá hrstka zlaťáků! Je vůbec možné, aby se v takovém čase mohlo zrodit něco tak křehkého jako přátelství, mamonu a démonům navzdory?
Alexandra Goldblum se vrací domů, zatímco nad Stříbrouchy se stahují bouřková mračna. Ukřivděný elfí kouzelník se nepřestává hněvat a volat po božím trestu. Sklíčená zlodějka by se nejradši na místě sebrala a odjela daleko pryč. A egoistický hraničář se už naopak vidí jako legendární hrdina. Tři obyčejní smrtelníci. Tři osamělé duše. Tři figurky mezi bezpočtem dalších na božské šachovnici. Jenže hry plné intrik umějí hrát krom cizích entit i mágusové a šlechta. Do jakého průšvihu se Pipin s Eiri a Sebasem namočí tentokrát? A kolika cizími osudy přitom sami zamíchají?
 Tři jezdci apokalypsy…
...právě přijíždějí.

~~~

I zde jsem měla možnost betačtení, za což jsem velmi vděčná. A mohu říci, že to byla moc pěkná zkušenost. Na pokračování jsem byla velmi zvědavá, jak to s nimi dopadne. Hlavně, jak jejich dobrodružství bude pokračovat.

Původně jsem si myslela, že se to bude odehrávat i mimo město. To se však nestalo a já se i sama divila, co všechno se dá prožít ve Stříbrouchách. Trošku jsem se toho i obávala, ale byla jsem nakonec mile překvapená a vůbec jsem se u čtení nenudila, a hlavně jsem byla zvědavá, jak to bude pokračovat, protože kapitoly byly zakončeny v tom nejzajímavějším místě.  

Na pozadí hlavního příběhu se odehrávají další osudy různých vedlejších postav. O niž se dozvíme různé informace a jejich pohnutky. Nejvíce mě bavil Stawross. Důvodem byl pro to i Pipin, kdy každý z nich konal stejnou věc, ale z různých pohnutek.

Líbilo se mi, jak se vyvíjel vztah postav. Přece jen se spojili, když se ani moc neznali. A teď se na ně začaly řítit různé pohromy. Ale teda, Eiri se dost snažila jim různě pomáhat, ale byli to pořádní nevděčníci, co si o ní mysleli. Když to tak vezmu, tak jsem měla nejradši Eiri a trošku jsem ji obdivovala, že to s nimi dokáže zvládnout.
Bohové mají občas zvláštní smysl pro humor," poznamenal zabiják a dlouze se zadíval na skříňku ve své ruce.
Popravdě mít takové štěstí jako Pipin, tak se snad zblázním. Často mi ho bylo líto, ale v jiných momentech jsem si říkala, že si to i trochu zaslouží, kvůli tomu, jaké blbiny dělal. Vlastně já bych radši dělala, že ho neznám a nehlásila se k němu.

Hodně se mi líbil i závěr příběhu, když těm třem se podaří vidět jednu legendu. Do té doby, dokud jsem se to přímo nedozvěděla, tak mě ani nenapadlo, že se jedná o legendu. Ale teda, potěšilo mě to. Navíc při tom probíhá i jejich cestování do dalšího města. Věřím, že pokračování bude povedené a dost se na to těším.

Pokud máte o knihu zájem, neváhejte. Počet množství je omezený, je jich pouze sto kusů a můžete si ji pořídit na blogu autorů, kde najdete i ukázku knihy. Věřím, že kniha se bude líbit těm, kteří přečetli první díl a zároveň i těm, kteří mají rádi fantasy s lehce natvrdlým elfem. 

★★★★☆

10 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze. :) Aspoň touhle formou se o knize něco dozvím, protože bych si ji nejspíš sama nepřečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Věřím, že nemusí být žánrem, který vyhledáváš. :D

      Vymazat
  2. Mne včera došli, aj jednotka a aj dvojka, strašne sa teším :D Od autorov som čítala Na hraně temnoty a to bol fajn, takže som zvedavá, aký autorský posun bude v dvojke a či si to vôbec všimnem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti to bude líbit. Božská tragikomedie má naprosto skvělého Pipina. :D

      Vymazat
  3. Jenom čtyři hvězdičky?! O_o Píšeme si černý puntík! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se do budoucna polepším a odčiním si tak puntík! :D

      Vymazat
  4. Pěkná recenze, kniha nevypadá vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stojí za to. Je to moc milá vážná kniha s vtipnými prvky. :)

      Vymazat
  5. Podľa obálky som si teda vôbec netipla, že kniha bude chcieť byť o elfoch, zdanie klame - dík za článok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elfové, trpaslíci, duchové. Vše, co má být v dobré fantasy. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.