Top 10 listopadové knižní novinky

Zdravím čtenáři,
tentokrát Top 10 nevydávám ve svůj obvyklý den, jelikož jsem včera na to vůbec neměla čas. Ale jak vidíte, hned to napravuji. Tentokrát mi výběr dal dost zabrat, jelikož se mi do finále dostalo hned dvacet knížek. Nakonec se mi to povedlo zmenšit na těch deset.
Co jsem tak koukala, hodně zde převládá romantický žánr, ale najdou se i jiné žánry. Já osobně jsem velmi zvědavá na Spát v moři hvězd a Návrat na ostrov lží. A na co se těšíte vy?


10 rande naslepo - Ashley Elston

 
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 304
Datum vydání: 23. 11. 2020
 
Rodina dokáže Vánoce vždycky pořádně osladit, tomu věřte!
Sophie si k Vánocům přeje jedinou věc -strávit víc času se svým klukem. Jenže se ukáže, že on by si dal od jejich vztahu raději pauzu. Sophie se se zlomeným srdcem uchýlí k prarodičům, jejichž dům je plný spousty rodinných příslušníků, kteří tam přijeli na vánoční prázdniny. A babička vymyslí (ne úplně super) plán: během následujících deseti dnů vyrazí Sophie na deset schůzek naslepo, které jí dohodnou její příbuzní. Tohle budou ty nejhorší vánoční prázdniny, jaké kdy zažila... nebo nakonec ne?  



Americký král - Sierra Simone
Nový Kamelot - 3. díl


Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 472
Datum vydání: 25. 11. 2020

Říká se, že každý tragický hrdina má jeden osudový nedostatek, tajný hřích, drobný steh vetkaný do jeho budoucnosti už od samotného narození. A já nejsem výjimkou. Mé hříchy už nejsou tajemstvím. Mé nedostatky už nemůžou být osudovější. A nikdy jsem nebyl tak blízko tragédii jako teď.
Jsem muž, který miluje, muž, jehož láska si žádá mnohé. Jsem král. Král, který byl tak bláhový, že své království vybudoval na troskách minulosti. Jsem manžel a milenec, voják, otec a prezident.
A vše překonám.
Ať žije král.
 
 
 
Kam včely chodí spát - Fiona Valpy
 


Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 328
Datum vydání: 25. 11. 2020

Bylo horké léto, slunce zlatilo listy stromů, vzduch voněl květinami a chvěl se bzučením včel. Stejné léto jako tenkrát… jenom mezitím uplynulo skoro osmdesát let! Bylo stejné léto jako tenkrát, ale jedna žena, Eliane, ví, že bude její poslední. A na to své nejkrásnější léto už jenom vzpomíná. Druhá, Abi, doufá, že se pro ni toto léto, strávené na venkovském zámku v divukrásné jižní Francii, stane novým začátkem.
Bylo léto jako tenkrát a osudy obou žen se prolnuly… 
 
 
Kroniky prachu - Pár stránek navíc... - Lin Rina
 

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 192
Datum vydání: 26. 11.2020
 
„Nejmilejší Eliso, už je to tady! Vše nejnutnější sbaleno, vše potřebné zařízeno, matka je dokonce spokojená s mým výběrem garderoby. Od středy za týden se vracím zpátky do Londýna.“
Bonusová sbírka epizodních příběhů, dopisů a autorčiných poznámek ke knize Kroniky prachu
 
 
 
 
 
Milá Emmie - Lia Lous
 
Nakladatelství: Motto
Počet stran: 360
Datum vydání: 12. 11. 2020 
 
V šestnácti letech vypustí Emmie do nebe balonek a s ním i lístek, na němž je její adresa a tajemství, kterého se snaží zbavit. O několik týdnů později dostane e-mail od Lucase, nálezce balonku, a začnou si psát. Po letech přátelství se do něj Emmie ale zamiluje a je zdrcená, když od něj místo vyznání dostane pozvánku na svatbu. Na jeho svatbu! Má tomu zabránit, nebo jen nečinně přihlížet, jak si k oltáři vede jinou ženu?
 
 
 
 
 
Moje nejoblíbenější jednorázovka - Christina Lauren 
 

Nakladatelství: Jota
Počet stran: 256
Datum vydání: 18. 11. 2020

Millie Morrisová. Profesorka na Kalifornské univerzitě, expertka na sériové vražedkyně. Mistrně odpaluje vtípky a občas bývá dost drsná. A stejně tak jako její čtyři kolegové a zároveň nejlepší kamarádi – je stále single. Když se tedy přiblíží doba tradičního univerzitního večírku, pořádaného každý rok, uzavřou Millie a její přátelé dohodu, že si na seznamce každý najde doprovod. Má to jen jeden malý háček: Millie a Reid Campbell, jeden z členů jejich party, spolu prožijí tu nejúžasnější noc, ale vzájemně se hned nato domluví, že bude lepší, když na to zapomenou. Nechtějí přece ohrozit jejich hezké přátelství.
Online randění není pro slabochy. Zatímco jsou Milliiny přátelé zaplaveni atraktivními protějšky a nabídkami na rande, Milliin účet se hemží podivnými návrhy a taky pár dick pics. Rozhodne se proto pod jménem Catherine vytvořit fiktivní profil. A záhy zjišťuje, že se v nové roli cítí dobře. Vlastně vůbec poprvé se dokáže bavit upřímně, bez sarkasmu. Takže když si začne psát s nic netušícím Reidem, jehož kouzlu už nedokáže dále odolávat, stane tváří tvář největšímu strachu – odložit masku a projevit zranitelnost.
 
 
 
Návrat na ostrov lží - Michel Bussi
 

Nakladatelství: Motto
Počet stran: 464
Datum vydání: 12. 11. 2020
 
Šestnáctiletý Colin Remy přišel v dětství za podivných okolností o rodiče. Nyní se vrací na místo, kde strávil raná léta svého života – ostrov Mornesey v Normandii. Ostrov opředený legendami o labyrintu podzemmích chodeb a slavném pokladu, který je útočištěm nejen pro turisty, ale také pro trestance starobylé věznice. Colin netuší, že na ostrově na něj namísto prázdninového dobrodružství číhá smrtelné nebezpečí. Čemu, a hlavně komu má věřit?
 
 
 
 
Nelituju ničeho - Colleen Hoover
 

Nakladatelství: YOLI
Počet stran: 392
Datum vydání: 20. 11. 2020 
 
Morgan si nepřeje nic jiného, než aby její šestnáctiletá dcera Clara neopakovala tytéž chyby, kterých se v mládí dopustila ona sama. Vdávala se příliš mladá a otěhotněla velmi brzy. Své sny musela odložit na neurčito a pro Claru si přeje úplně jiný život. Jenže Clara má svou vlastní hlavu a její vztah s mámou je přinejmenším komplikovaný. Rodinné neshody usměrňuje Chris – manžel, otec a hlava rodiny. Jenže pak dojde za pohnutých okolností k tragické nehodě a životy všech zúčastněných se změní k nepoznání… Zatímco se obě ženy vyrovnávají s následky, Morgan nachází oporu v tom poslední člověku, který by ji kdy napadl, a Clara se sblíží s mladíkem, kterého má zakázáno vídat. Každým dnem navíc vychází na povrch další a další rodinná tajemství a hrozí, že vztah Morgan a Clary už se nikdy nespraví…
 
 
Osamělí - Håkan Nesser
Inspektor Gunnar Barbarotti - 4. díl
 

Nakladatelství: Moba
Počet stran: 488
Datum vydání: 20. 11. 2020

Všechno začíná v roce 1969. Během studií v Uppsale se spřátelí šestice mladých lidí. Pořídí si autobus a vyrazí s ním na cestu do východní Evropy. Tento zpočátku bezstarostný výlet jim však přinese zážitky, které je navždy poznamenají. Po nějaké době jeden z nich za záhadných okolností zemře v lesní rokli nedaleko Kymlinge. O pětatřicet let později je na stejném místě nalezena mrtvola dalšího. Co se tady stalo? Jde o mstu po letech? Sebevraždu? O dvě sebevraždy? Souvisejí vůbec spolu oba případy? Složitého vyšetřování se neujme nikdo jiný než inspektor Barbarotti.
 
 
 
Spát v moři hvězd - Christopher Paolini
Spát v moři hvězd - 1. díl
 

Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 560
Datum vydání: 12. 11. 2020

Měl to být rutinní průzkum neobydlené planety. Ale když pod povrchem neznámého světa narazí xenobioložka Kira Navárezová na pozůstatek mimozemské stavby, změní to navždy nejen ji, ale i chod lidských dějin. Hrůzy i zázraky prvního setkání s novým druhem, monumentální bitvy o osud lidstva a nejvzdálenější kouty galaxie – to je budoucnost, která Kiru čeká, když se rozhodne odhalit pravdu o tajemné mimozemské civilizaci.

16 komentářů:

  1. Moje nejoblíbenější jednorázovka vypadá fakt zajímavě. Píšu si na seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Proboha, ta poslední knížka má nádherný obal! Trochu mě děsí počet stran, ale myslím, že by to mohlo být víc než zajímavý. A pak se mi taky moc líbí kniha Osamělí, to asi taky nebude nuda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obal je naprosto dokonalý. Taky se mi hodně líbí. :D

      Vymazat
  3. Já si obvykle naprostých novinek hned nevšimnu. Teprve s jejich stoupající slávou (pokud jsou úspěšné) se dostanou do mého povědomí. Ale zrovna nedávno jsem si začala házet knihy do košíku, protože se na mě ze všech stran sypou žádosti, ať si něco vyberu k vánocům. Docela mě překvapilo, že po tak dlouhé době napsal něco i Paolini. Eragon a spol. mě kdysi očarovali, ale tento příběh bude přeci jen z jiného světa, takže si počkám na recenze. Musím říct, že obálka se ale vážně povedla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak často bývá, že si člověk všimne pouze těch nejznámějších. :)
      Což ze světa Eragona nedávno vyšla kniha, kde jsou různé povídky - Poutník, čarodějnice a červ. Ale nevím, zda to stojí za to přečtení. :)

      Vymazat
  4. Hned několik knih mě hodně zaujala, ale ve vedení zůstává nová Colleen Hoover. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že tě hned několik knih zaujalo. :)

      Vymazat
  5. Těch 10 rande na slepo vypadá hrozně roztomile a mile. Docela přemýšlím, že si ji přihodím k nějakému vánočnímu nákupu... Každý rok si chci koupit jednu novou vánoční knížku a dvě čtu pravidelně každý rok (jednu budu číst už asi po páté nebo po šesté :-D). A tohle vypadá vážně dobře. Asi si ji pořídím. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě na ni nalákala. :)
      Tak to máš hezky udělané. :) Já teprve začala s pravidelním čtením alespoň jedné vánoční knihy na Vánoce. :D

      Vymazat
  6. paráda :) suer výber urcite bych si vybrala neco :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To slyším moc ráda. :) Snažím se, aby každý si našel něco, co by si vybral. :)

      Vymazat
  7. Aký pestrý výber!:) Ja by som si z tvojho zoznamu určite rada prečítala 10 rande naslepo, znie to ako fajn oddych na sviatky. :) A tiež nového Paoliniho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, též bych si na svátky zrovna tuto knihu chtěla přečíst. :D

      Vymazat
  8. Spát v moři hvězd je moje topovka, docela jsem na tu knihu zvědavá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též jsem hodně zvědavá. :) Paoliniho jsem si velmi oblíbila, a tak teď mám vysoká očekávání. :)

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.