Enthuiny divácké zážitky - Květen 2021

 Zdravím čtenáři,
opět utekl další měsíc a já tak přidávám přehled filmů, na které jsem se podívala. Nově jsem se začala víc soustředit na animované seriály, takže pokračuji v Simpsonech a Rozčarování. Sem tam se ještě podívám i na Světlo a stíny.
Co vy? Co se vám v květnu za film nejvíce líbilo?
 
 
 
 
Tom a Jerry
Na tento film jsem se hlavně koukla kvůli příteli, který jako malý vyrostl na Tomovi a Jerrym. Já osobně jsem animovaný seriál nesnášela. Ačkoli stále nejsem jejich fanoušek, tak musím uznat, že se film docela povedl a místy se mi i líbil. Takový průměrný rodinný film. 

★★★☆☆

 
 
 

Pán prstenů: Návrat krále
Už to chtělo završit tuto filmovou sérii, a tak jsem se podívala na Návrat krále. A musím uznat dost se mi to líbilo, i když sem tam mi to přišlo trochu moc dlouhé. Ale za to zkouknutí to stálo, už nebudu nepolíbená Pánem prstenů. 

★★★★☆

 
 
 
 
 
 

Rodina na baterky
Na tento animák jsem se těšila od chvíle, co jsem viděla trailer. A mohu říci, že mě vůbec nezklamal. Vtípky, animace a příběh byly pěkně promyšlené a člověk se ani neměl u čeho nudit. V jednu chvíli mě i dokázal dojmout. Takže rozhodně doporučuji ke shlédnutí.  

★★★★★

 
 
 
 
 


Paddington
To je tak, když člověk na TikToku najdete ukázky filmu, a nakonec jej zkusí. Nemohu říci, že to nebylo špatné, jen mě to nějak moc neuchvátilo. A sem tam jsem se dokonce nudila, ale též jsem se místy pobavila. Pro mě se jednalo o průměrný film. 

★★★☆☆

 
 
 
 
 

Paddington 2
Oproti jednotce mě dvojka mnohem více chytila a bavila mě. Tentokrát příběh mi přišel mnohem zajímavější a často jsem se pobavila. Nejvíce mě na tom však upoutala věznice, tam byly opravdu moc hezké scény.

★★★★☆

 






Žena v okně
Tady ani nevím, jak začít. Bylo to dost zamotané a v jednu chvíli jsem ani nevěděla čemu mám věřit, a proč jsou zrovna na obrazovce ty výjevy. V jednu chvíli jsem i změnila názor na hlavní hrdinku, abych pak byla překvapená jednou věcí, a opět se vrátila k původnímu názoru. Jakožto je to hodně fascinující thriller, u kterého je potřeba se soustředit.

★★★★☆

 
 
 
 
 

Želvy Ninja
Další film, který si vybral přítel, jehož původního animovaného seriálu jsem nebyla moc fanoušek. Ale i tak, jak se film snažil přiblížit k postavám, tak se mu to nepovedlo. Největším problémem pro mě byla místy chybějící logiky. Hlavně to, když vypadne z okna auta a drží se zuby nehty a pak najednou jsou otevřené dveře a drží se něčeho jiného. A takových věcí je tam víc.

★★★☆☆

 
 
 

Seriál



Sexuální výchova
Myslela jsem si, že to bude blbost, ale hodně mě to překvapilo. Seriál mě velmi chytil a bavilo mě sledovat, jaké mají problémy, a jak se s nimi hrdinové a různé postavy vypořádávají. Jedna věc je jistá, je to dost odvážný seriál, který jen tak pro někoho nebude. Jelikož, jak název vypovídá, častým tématem je sex a věci kolem toho.

★★★★★

12 komentářů:

  1. Stihla jsi toho vážně hodně :) Hned jsem dostala chuť zopakovat si maraton Pána prstenů, na něj nedám dopustit :) A na Ženu v okně se taky chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem tě na něj znovu nalákala. :D Já se nedivím, že je to tak oblíbená série. :)

      Vymazat
  2. Z filmů jsem žádný neviděla. Pána prstenů nemám ani ráda..
    Sexuální výchovu jsme shlédli s přítelem také, a docela nás to bavilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem docela zvědavá na pokračování, i když jsem toho docela dost zapomněla za tu dobu. :D

      Vymazat
  3. film Tom a Jerry uvažuji, také jsme na tom se sourozencem vyrostli :) a Rodina na baterky byl skvělý :D tolik jsme se nasmáli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toma a Jerryho doporučuji. :) Věřím, že by se vám mohl líbit. :)

      Vymazat
  4. Paddingtona miluju, škoda, že se Ti nelíbil až tak. Na Tom a Jerryho se chystám, také je to moje dětství. Sexuální výchova mě též moc mile překvapila :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti přeji, aby se ti Tom a Jerry líbil. :)

      Vymazat
  5. Tak to jsme neviděla ani jednu věc. :)) Taky se mi seznam filmů a seriálů, které chci vidět pěkně rozrůstá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, neustále vychází něco nového a zajímavého. :)

      Vymazat
  6. Paddingtona si musím stáhnout :-D vypadá fakt dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Paddingtona miluji, to je má medvědí láska *-* maraton Pána prstenů mám teď za sebou a pořád si říkám, jak je to skvělý film

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.