Knižní čas - listopad 2021

Zdravím čtenáři,
opět nastala ta doba, kdy se zpětně ohlížím na měsíc, co jsem přečetla za listopad. Koukám, že se mi to tentokrát dost vyrovnalo s mangou. A abych tak pravdu řekla, tak jsem v listopadu měla docela šťastnou ruku a převážně se mi knihy líbily.
Jaký byl váš listopad?
 


Nejlepší kniha
Kroniky prachu - Lin Rina
Zprvu jsem ke knize přistupovala trochu s odporem a ani nevím proč. Jaké bylo překvapení, že mě kniha velice chytila a nejvíce se mi líbila za tenhle měsíc. Vypadá to, že asi mám oblíbenou autorku romantických linek.






Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát se mi všechny knihy, které jsem přečetla za listopad líbily, takže tuto kolonku vynechám.



Největší překvapení
Mucošci a tajemství alchymie - Pavla Pavlíčková Kovaříková
Velice mě kniha překvapila, jelikož mě dokázala vrátit do dětství a znovu jsem si zavzpomínala na knihy, které jsem kdysi jako menší četla. Bylo to pro mě moc milé překvapení.






Nejlepší manga
Zabiják démonů 4 - Koyoharu Gotoge
Vypadá to, že mi pomalu a jistě vzniká další nejoblíbenější manga za tento rok. Musím uznat, že je velice čtivá a kresba je moc povedená. Hlavně se u ní těším na pokračování.







Nejméně oblíbená manga
Pokémon: Red a Blue 6
I přesto, že stále a stále dávám šanci Pokémonu, jelikož jsem na něj jako menší ráda koukala, tak manga mě tolik neuchvátila. Některé části jsou hezké, ale spíše převládají ty, které mě tolik nebaví.






Nejlepší obálka
Kdo jsi tam v přítmí - Michaela Vítková
Z těchto obálek se mi nejvíce líbí zrovna tato. Možná tím, že je kniha tajemná a obálka to ještě více evokuje. Možná to bude i tím, že v ní převládá modrá barva a tu já mám ráda.







Poslední rozečtená kniha
Říše popela - Anthony Ryan
Pokračuji v posledním díle Draconis Memoria a je to hodně čtivé a těším se, jak to dopadne dál. Jen teď jsem přerušila čtení a momentálně čtu Temné cesty, a to nedávám psychicky. Je to strašný, co se tam děje, ale hodně dobře napsané.

12 komentářů:

  1. Júj, tak na Kroniky prachu sa teraz teším ešte viac!♥ Čaká ma na poličke už od minulého roku, takže by sa aj patrilo dať jej konečne šancu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jim dej šanci, já jim dala také a byla jsem moc mile překvapená. Fakt skvělý příběh. :)

      Vymazat
  2. ať se líbí i knihy v prosinci :) já mám teď nějaké špatné období a nějak se mi číst nechce :/ snad to brzy přejde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cilčinu cestu jsem četla a líbila se mi, co tobě? :) Kroniky prachu vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Též se mi líbila. Hlavně to, co jsi prožila, byla fakt síla.

      Vymazat
  4. Kroniky prachu bych si v budoucnu taky moc ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je přečti. Je to opravdu moc pěkný příběh. :)

      Vymazat
  5. Ze zmíněných bych si v budoucnu ráda přečetla Kroniky prachu. :)

    OdpovědětVymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.