Knižní čas - září 2022

 Zdravím čtenáři,
původně jsem si myslela, že jsem toho moc za září nepřečetla, ale jaksi jsem zapomněla na mangy, u nichž jsem doháněla nové vydané díly. Když to tak vezmu, tak jsem v říjnu měla dobrou ruku na výběr knih, a jejich čtení mě velmi bavilo.
Četli jste nějakou z nich? 
 
 



Nejlepší kniha
Temná kněžka - Margaret Rogerson
Říkala jsem si, zda mám tuhle knihu zkusit či ne. Nakonec mi to nedalo a pustila jsem se do ní. Jaké to bylo překvapení. Nečekala jsem, že mě kniha natolik chytne. Jednalo se o velmi čtivou knihu, kde se objevovaly vtipné scénky, které mě velmi bavily. Rozhodně se chystám na pokračování.





Nejméně oblíbená kniha
Tuhle kolonku vynechávám, jelikož všechny knihy, které jsem přečetla, se mi líbily.



Největší překvapení
Alespoň prozatím - Amélie Salingerová
Svým způsobem jsem moc netušila, do čeho půjdu. Ale nakonec mě kniha velmi překvapila svou čtivostí. Nejvíce se mi však na tom líbilo, jak jsem si vzpomněla, jak sem tu dobu prožívala já. Navíc autorčin styl byl velice čtivý. Rozhodně doporučuji k přečtení.






Nejlepší manga
Pokoj v barvách štěstí - Hakuri
Na jednu stranu mi přijde těžké psát o této manze. Ačkoli se jedná o první díl, tak mě velmi dostal. Zkráceně jedná se holčinu, která se zamiluje do svého únosce. Zprvu jsem si říkala, že co to vůbec bude zač. Ale po přečtení prvního dílu, se dá říci, že tak trochu chápu, proč si svého únosce tak oblíbila. Určitě budu pokračovat v dalším díle.





Nejméně oblíbená manga
Pokémon: Gold a Silver 9 - Hidenori Kusaka
Na to, jak se mi líbily předchozí díly, tak tenhle díl poměrně poklesl. A mě jeho čtení tolik nebavilo. Vypadá to, že u Pokémonů si budu připadat jako na houpačce. Jsem zvědavá, zda mě další díl bude víc bavit.






Nejlepší obálka

Temná kněžka - Margaret Rogerson
Velmi se mi líbí, že podle obálky je jasné, o jaký příběh se bude jednat. Navíc z přečtených knížek mi přijde nejhezčí.






Poslední rozečtená kniha
Kronika ptáčka na klíček - Haruki Murakami
Zatím jsem na začátku knihy, i když už mám za sebou sto stránek, ale není to špatné. Teprve se to začíná rozjíždět, tak jsem zvědavá, jak to bude dál pokračovat.

10 komentářů:

  1. Moc nepřečetla a přitom taková hromada. :)) Žádnou ze zmíněných jsem nečetla a ani se na ně nechystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já totiž úplně zapomněla na mangy, a jak jsem to psala, tak jsem byla tak trochu už najetá na říjen, kde jsem se zasekla u Kroniky ptáčka na klíček. :D

      Vymazat
  2. Četla jsem Vespertinu, ta se mi hodně líbila. A taky pátý díl Spy x Family :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě knihy byly fakt povedené. Já se těším na pokračování Vespertiny. :)

      Vymazat
  3. Na Vespertinu se chystám, takže ráda slyším, že to s ní dopadlo dobře :) A přijde mi super, jak všichni básní o Alespoň prozatím, snad jsem ještě neviděla zklamaný názor :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, také jsem neviděla nikoho, kdo by na knihu nadával :D

      Vymazat
  4. Četla jsem Alespoň prozatím, byla to fajn oddechovka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsi toho hodně :) já za září vůbec nic, snad říjen bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama se divím, ale v říjnu mi přijde, že jsem se trochu zasekla. :D

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.