Knižní čas - prosinec 2022

Zdravím čtenáři,
vítám vás u dalšího shrnutí, tentokrát knižního. Původně jsem si myslela, že jsem toho moc za prosinec nepřečetla, ale jaké to pro mě bylo překvapení, když jsem zjistila, že je toho víc, než jsem si myslela. Sice skoro všechno mangy, ale snažila jsem se dohnat vydané díly.
 
 
 
 
 
Nejlepší kniha
Srdcem mojí babičky - Barbora Linke
Tohle je bez debat, autorka umí moc krásně psát příběhy, které se týkají druhé světové války. Pokaždé mě její knihy dostanou a zažívám u ních velkou škálu emocí.







Nejméně oblíbená kniha
Tentokrát vynechávám, jelikož všechny knihy mi sedly.
 


Největší překvapení
Vyšší měsíc proti pilíři - Koyoharu Gotoge
Tak tohle překvapení, které bylo v manze jsem opravdu nečekala. Na jednu stranu jsem si říkala, že je to strašně brzy, vždyť neuteklo tolik dílů. Ale i tak to byl pořádný šok, u kterého jsem musela na chvíli odložit knihu.






Nejlepší manga
Tokyo Revengers 3 - Ken Wakui
Přijde mi, že poslední dobou, pokaždé, co čtu tuto mangu, tak ji vžy zařadím do nejlepší mangy. Nedivím se, že jsem si ji oblíbila, je opravdu propracovaná a kresba je naprosto boží. Hlavně ty výrazy dokážou říci všechno.






Nejméně oblíbená manga
Tokijský ghúl: re 16 - Sui Ishida
Tímto dílem tato série končí a já jsem za to upřímně ráda. Od poloviny mě to přestávalo bavit, sem tam se tedy objevily pěkné scénky, ale těch bylo pár.







Nejlepší obálka
Tma pod srdcem - Lucie Ortega
Co jsem tak koukala, tak mi přijde tato obálka nejhezčí. Celkově tato série má moc povedené obálky, na které je radost pohledět.







Poslední rozečtená kniha
Kronika ptáčka na klíček - Haruki Murakami
Konečně mám pod sto stránek a těším se na to, až ji dočtu. Sice je mi jasné, že to ještě chvíli bude trvat, ale ten den se blíží. Ne, že by mě nebavila, je zajímavá, ale už mi přijde strašně dlouhá.

6 komentářů:

  1. Spy x Family 6 jsem také přečetla :)
    Na knihu Srdcem mojí babičky jsem se dívala.

    OdpovědětVymazat
  2. Na Spy x Family a Pokémona se chystám už dlouho a nemůžu si nějak najít na to čas. Tokijský ghúl se mi líbil, ale musím přiznat, že tak cca v půlce už kvalita začala mít sestupnou tendenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Vždycky začal tak dobře, ale pak to začalo strašně slábnout, až jsem byla ráda za konec série.

      Vymazat
  3. to je krásná sbírka přečtených knih za prosinec :) parádička :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně jsem doháněla rozečtené série. :D Ale co tak koukám, tak ještě bude hodně dílů.

      Vymazat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.