Dnem i nocí


Originální název: Falling Under
Autor: Gwen Hayes
Rok vydání celosvětově: 2011
Nakladatelství: Baronet
Série: Dnem i nocí, 1. díl
Žánr: Fantasy, Román, Young Adult
Počet stran: 344 stran
Obsah:
Sedmnáctiletá středoškolačka Theia se jedné noci stane svědkem něčeho zvláštního - kolem jejího okna se snese z oblohy hořící člověk. Začne se s ním setkávat ve svých snech, v nichž se za ním vydává do podsvětí, ale i ve dne, protože z Hadena se stane její spolužák. Haden, poloviční démon, který má v budoucnu převzít vládu nad podsvětím, se do světa lidí původně vypravil pro nevěstu. Vybral si Theiu, ale nepočítal s tím, že ho setkání s ní začnou měnit a že pozná skutečné city. Přehodnotí sice svůj původní záměr, ale je tu ještě jeho matka, krutá a bezcitná vládkyně podsvětí, pro niž změna plánů nepřipadá v úvahu. Nastane proto boj - boj o svobodu, o lásku, o duši a někdy i o holý život.

~~~

Když jsem se pohroužila do čtení, vzpomněla jsem si, že jsem něco podobného již četla, a že se mi to i líbilo. Žel netuším, co to mohlo být za knihu, přece jen jsem takových knih s obdobným tématem dosti přečetla.

Styl psaní je velice čtivý, a proto čtení utíká velice rychle. Nejzajímavější mi na tom přišly noční návštěvy pekla, ovšem ty, které byly ze začátku. Ty, jež byly později a hlavně těch dvou, kdy nebylo nic hrůzostrašného, už mne tak nezaujaly.

Určité scény v zámku v podsvětí byly též zajímavé. Hlavně popsání chování těch tří panenek, či jak je mám nazvat. V jednu chvíli takové něžné a pak tak hrubé. Řekla bych, že s ničím z podsvětí bych se nechtěla setkat. Možná mít některý jako ochránce by se zas na druhou stranu třeba i hodilo.

"Ty jsi ten hořící muž."

Když jsem se dostavila na kapitoly z pohledu Hadena, ty mne moc nezaujaly. Radši bych preferovala nadále z pohledu Theiy, jaké to je v zámku. Jak musí žít společně s Marou. Jediné, co bylo z pohledu Hadena mne bavilo, byly noční výlety. Ale ty se též mohly udát z pohledu Theiy, jak na něj narazila.

 Z jejích kamarádek jsem nemusela Donny, její chování mi moc nesedlo. Jistě, schovává se za to své chování. Ale, to že nechci, přičemž zároveň chci, mi vadilo. Snad Ame na tom byla o něco lépe s tím svým chováním.



Zde jsem ani neměla šanci vybírat hned z několika obálek, protože co jsem našla, veškeré edice měli stejnou obálku kromě naší. Obálka vypadá pěkně, což hrdinku jsem si představovala trošku jinak. Ale to nijak nevadí.



★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.