Hvězdná kariéra


Originální název: Una carrara nella moda
Autor: Ignio Straffi
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: CooBoo
Série: Winx Magic series, 2. díl
Žánr: Dětské, Fantasy
Počet stran: 64 stran
Obsah:
Stellu čeká nový život. Stane se úspěšnou módní návrhářkou a rozhodne se opustit Winx Club! Její vílí kamarádky nechápou, co se s ní děje. Obávají se, že za jejím úspěchem stojí temné síly… 

~~~

Oproti předešlému dílu se tento povedl. Již mi přišel kouzelný a i příběh mě více bavil a dokonce se mi i líbil. Tentokrát druhý díl není nijak slabší, jak většinou bývají, takže mě velmi potěšil.

Forma nepřítele byla pěkná. Většinou jsem si říkala, že to jen zhorší, ale překvapivě to tady zlepšil. A vyhovoval mi, že se tam tak hezky objevoval. Za mne má pořádné plusové body.

A Stelly touha? Fakt bych to té holce přála. V módě je skvělá a prostě odkáže vytvářet zajímavé kreace, které vypadají opravdu pěkně. Jen zprvu mi ohledně toho moc nesedly její kamarádky, ale to se pak naštěstí změnilo.

Síla přátelství je všemocná, že? Ta vzájemná pomoc a tak podobně se vždy hodí, když ji člověk nejvíce potřebuje. Ale nesmí jen brát, nýbrž musí i dávat.

★★★☆☆


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.