Kouzlo přátelství


Originální název: La magia... dell'amicizia!
Autor:  Iginio Straffi
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: CooBoo
Série: Winx Magic series, 3. díl
Žánr: Dětské, Fantasy
Počet stran: 64 stran
Obsah:
Bloom přišla o veškerou kouzelnou moc! Co se mohlo stát? Zdá se, že víla ohně si přestala důvěřovat... Kdo na ni jen seslal tuhle ošklivou kletbu? Nenechte si ujít další dobrodružství oblíbených víl Winx!
~~~
Další díl ze série Winx Magic mi opět přišel slabší. Zatím to vypadá, že 2. díl mám nejradši. Což je překvapivé, protože většinou 2. díly bývají slabší než ostatní. No, tak tady je to přímo obráceně.

Pro změnu máme hlavní hrdinku Bloom. Nevím proč, ale čekala jsem to zajímavější a lepší. Její návrat k sebevědomí mě nezaujal. Doufala jsem, že to rychle skončí, což se taky naštěstí i stalo.

A ten nepřítel? Takový nezajímavý, byli v knihách o Winx lepší nepřátelé. Tenhle mi přijde trošku jako slabý odvar.

Proto ji také hodnotím menším číslem. Uvažovala jsem i nad jednou hvězdou, ale ještě se to dokázalo vyšplhat na dvě hvězdy s menším mínuskem.

Ale na jednu stranu jsem ráda, že jsem si tuto knihu přečetla. Splnila jsem si svůj dětský sen a teď si mohu vesele pokračovat v knihách, které mne zaujmou.

★★☆☆☆


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.