Magie přírody


Originální název: La magia della natura 
Autor:  Iginio Straffi
Rok vydání celosvětově: 2014
Nakladatelství: CooBoo
Série: Winx Magic series, 1. díl
Žánr: Dětské, Fantasy
Počet stran: 64 stran
Obsah:
Věříš v kouzla a sníš o lepším světě? Staň se vílou jako Winx! Arktida je v nebezpečí! Nečekaný příval znečištění zničil přírodní rovnováhu v moři a děsuplné zmutované příšery ohrožují tamní živočichy… Kde neuspěje ani Flořina moc, dá všem naději nezničitelná magie přírody.

~~~

Tohle se nepovedlo. Není to kvůli tomu, že je to dětská kniha. Už pár dětských knih jsem četla a fakt byly povedené. Ale tohle se mi teda nelíbilo. Není to ani kvůli Floře, už jsem o ní četla knihu a ta byla o dost lepší jak tato.

V příběhu mi chybělo něco pořádného, bohužel nevím co. Odhaduji, že jsem očekávala něco zajímavějšího, jenže to se mi nedostalo a musela jsem se spokojit s tímto.

Ani nevím, co k tomu pořádného říct. Možná jen to, že jsem ráda, že kniha nebyla nijak dlouhá, protože bych se tím prokousávala delší dobu. Opravdu i přesto, že kniha je krátká, chvíli mi trvala, než jsem ji přečetla.

Doufám, že z této série další knihy již budou lepší a nebudou podobné této. Bohužel mám menší obavy, že budou s tímto velmi podobné.

Obálka je opět stejná s zahraniční verzí. Takže hádám, že u Winx se nedočkáme rozdílných obálek.

★☆☆☆☆


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.