Jaká je Will


Originální název: All about Will
Autor:  Giulia Conti
Rok vydání celosvětově: 2004
Nakladatelství: Egmont
Série: W.I.T.C.H. Story, 1. díl
Žánr: Fantasy, Pro mládež
Počet stran: 105 stran
Obsah:
Příhody, radosti a starosti jedné z pěti Čarodějek a strážkyně srdce Kondrakaru. Dozvíte se například, co se stalo ten večer, kdy se Will přistěhovala do Heatherfieldu, jak dopadlo její rande s Mattem, nebo co se stalo, když paní Vandomová pozvala na večeři učitele Collinse.

~~~

Kdo by si nepamatoval Witch? To v jeden moment bylo tak populární. Zlaté časy. Pamatuji si ještě, jak jsem kupovala časopisy, které se jich týkali. Ale nekupovala jsem je hned od začátku, děj ohledně Elyon a starých Witch mi naprosto unikl, ale dohnala jsem to!

Ale mohu říci, že kdo nečetli komiksy a Witch moc neznají, tak to ani moc nevadí. Něco málo se z knihy dozví, co se dělo a dá se to pochopit. Jen ohromnou výhodu budou mít ti, kteří četli komiksy či Witch dost znají. Přeci jen o čem Will píše už tak trochu známe z komiksů a jako je to hezké na připomenutí, co se dělo.

Je to prostě taková milá kniha, která stojí za přečtení. Po celou dobu čtení jsem se musela usmívat, jak jsem si vzpomněla na to, co se dělo. A docela dostávám chuť si znovu přečíst komiksy. Ale začala bych asi od Nerissy, jelikož si Elyon pamatuji.

Jako Will je dost odvážná ohledně toho prvního večeru v Heatherfieldu. Tohle zažít, tak by mi asi dlouho trvalo, než bych se z toho vzpamatovala. Na druhou stranu je zase šikovné mít takovou "schopnost".

Hodně ráda bych sem vložila jednu ukázku, ale v rámci zachování toho, že někteří nemusí znát její schopnosti, tak ji sem pro jistotu nedám. Ještě bych vám to mohla vyzradit a pak by to nebylo ono. Ale místo toho jsem našla ještě jinou ukázku, která se mi též líbila.

,,A nezapomeň, že ve Springtownu je akvárium. Co když si Will splete cestu a spadne do nádrže plné piraní?"
Jen ta představa stojí za to. Zvláště pak, když jsou tam i další možnosti, co by se mohlo stát. Prostě kouzelné.

★★★★☆

Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.