Rodinné štěstí


Originální název: Pace in famiglia
Autor:  Iginio Straffi
Rok vydání celosvětově: 2015
Nakladatelství: CooBoo
Série: Winx Family series, 1. díl
Žánr: Dětské, Fantasy
Počet stran: 64 stran
Obsah:
Žhavé drby: Jeden z nejbulvárnějších časopisů celé Solarie zveřejnil senzační článek o Stelliných rodičích. Taková pomluva! Víla je vzteky bez sebe. Winx zjistí, že článek napsala novinářka jménem Blanka Blacky, někdejší studentka Mračné věže a Brandonova bývalka… Neuvěřitelné! Fiorenza, víla štěstí v lásce se vydá s Winx do Solarie, aby přiměla Stelliny rodiče se do sebe znovu zamilovat. Podaří se jí to? A jak to bude dál mezi Brandonem a Stellou?

~~~

Tak tentokrát se mi tahle knížečka velice líbila. Přece jen Stella patřila mezi mé oblíbené postavy a ne, není to proto, že se prvně objevila s Bloom. Přijde mi taková potrhlá a prostě fajn holka.

I o příběhu si nemohu nijak stěžovat. Velice se mi líbil, snaha dostat dva rozvedené rodiče dohromady, aby se znovu milovali. Není to nijak originální, přece jen takové knihy na toto téma existují a dokonce i filmy.

Během čtení mě vůbec nikdo neštval a ani mi tam nepřišlo nic nevhodného. Takže opravdu krásná oddechovka pro odpočinkový den. Navíc přečte se fakt za krátkou dobu, protože těch 64 stran je poměrně málo.

Rozhodně ji doporučuji k přečtení a k vydání do říše kouzel, kde existuje dobro a zlo a jejich věčná válka. A zvláště ji velmi doporučuji těm, kteří mají rádi vílu světla.


★★★★☆


Žádné komentáře:

Okomentovat

© Enthusiasm For Books
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.